Kimsesizim
Düştü zemheri kışına, eza geldi can kuşuna,Namert düşerken talihi, vurdu yolun yokuşuna,Derdest edip varlığını, hibe etti bakışına,Meğer ne aziz şey imiş, bu kör talih dediğimiz;Gördüklerimizden gerçek, gerçekte görmediğimiz....Bir lameliftir bu hayat, istediğin yakaya sin,Varsa sende eğer kalan, hadi canım savur gitsin,Öpmez hayat yanağından, ölürken daha yiğitsin;Tutup kaldırmaz yakandan, kimse su dökmez arkandan,Gün bir yaldızlı kamadır, çekilir her sabah kından...Gökler yarılılınca görür, herkes açılan gülümü !Biri birine bedava, reva görürken zulümü,Şehrin dar sokaklarında, arıyor herkes ölümü,Oysa ölmek nasıl kolay, bedava mum ışığından;Bu nasıl sevmedir böyle, herkes kaçar aşığından...Kaçaklığı, kurnazlığı, edinerek ahde vefa,Söylesene be hey zalim, gönül nasıl bulur safa,Tüketip nazenin ömrü, bir kez gelmedin insafa;Ne ağlayacak gözüm var, ne de dövülecek dizim,Kimsesiz geldim dünyaya, giderkende kimsesizim...
(
Kimsesizim başlıklı yazı
HayrettinYazcı tarafından
16.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.