BİR SEVDİĞİ OLMALI
İnsanın bir sevdiği olmalı bakarken yüreğinin kabardığını, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığını …Aşık olduğu bir SEVDİĞİ olmalı!
Sabah gözlerini açtığında , yanında olduğunu görüp, şükürler etmeli Yaratana koklamalı saçlarını uyuyan SEVDİĞİNE şefkatle bakıp usulca dokunmalı yüzüne , varlığını his edebilmek için . Parmakları titremeli incitirim korkusuyla , sürekli çağlayan bir pınar olmalı çünkü…. Kramplar girmeli midesine ,onsuzluk aklına geldikçe ,rüzgar onun kokusunu getirmeli , yağmur onun sesini.Elleri yanmalı ellerini tutmak için .Akşam onu görecek diye , pır pır etmeli yüreği.
Kelebekler gibi olmalı insanın kalbi. Ayakları birbirine dolanmalı heyecandan eve dönerken , beklemek bir ağır gelmeli.
Yüzüne baktığında konuşmadan anlamalı derdini tasasını öfkesini , sevincini coşkusunu …vs güven duymalı her şeyiyle tüm düşüncelerinden arınmış olarak ,Babası,abisi, arkadaşı, dostu, sırdaşı anası, çocuğu olmalı , şımara bilmeli yanında .Kıskanmalıda aynı zamanda .
Bir SEVDİĞİ olmalı insanın !
Sabah yollarken işine, daha yollarken özlemeli seni şimdiden özledim!!!!.
Gözleri yollarda kalmalı , Aşk la karşılamalı hasretle sarılmalı boynuna özlemle koklayıp öpmeli , yıllarca uzak kalmışçasına !
Her güne bir başka güzel olmalı yaşamın bir başka sabahlamalı her anında , verdiği , hiçbir şeyin yeterli olmadığını düşünüp kahrolmalı , daha fazla ne yapabilirim diye düşünmeli , mutluluk saçmalı etrafına .
Bir SEVDİĞİ olmalı insanın , cennetten köşe almış casına , sevdiği , sakındığı , bakmaya kıyamadığı … Her bir cümlesinden aşkın fışkırdığı ,Çölde okyanusu yaşadığı bir SEVDİĞİ olmalı !!!” .