Değerli Üstadlar....
Ben bu şir makale yayınlayan sitelerle tanışalı 1yılı aşkın bir süre oldu.Çok inanılmaz güzel eserler okudum,dinlediğim şiirler oldu.Çok kaliteli eserlerle karşılaştım,inanın ama !bazen de öyle yazılarla karşılaşıyorum ki çok sacma sapan edebiyatın E sini bilmyenler de gördüm.
Bazen öyle şairlerin şiirlerini okudum ki!ağlamaktan kendimi alamıyorum..Bu güzel bir ilerleme diye düşünüyorum,bu gibi deüerli eserleri ortaya cıkran döken yürekler kalemler çok zor geliyor.zaman zaman üzlümüyor.da değilim.niye?derseniz;
Gecenlerde bir iki yazıya ve şiire den geldim okudum zaman zaman kalite si düşük ve acemi şiirler de okuyurum ki değerli eserleri bulmam yardımcı oluyorlar.
Benim bu tür siteleri kuran siz değerli yöneticileirmiz daha secici daha naif kaliteli yanlış anlaşılmasın eserler için bahsediyorum,yer verilmesi çok daha güzelve kalıcı olur kanaatindeyim.Tabi ki yeni yazmaya başlayan değerli şair dostlarımızda yazacaklar ki güzel eserler cıksın ortaya ,ama!önce elimizdeki değerleri kaybetmeden başarabildiysek ne mutlu bizlere,diye düşünüyorum belki sizler diyeceksiniz ki!
Ben güzel okuyucuyum çok ta seciciyimdir. Bukonuda herkesinde öyle olmasını isterim acıkcası çünkü kalite düşer .başka türlü .....
Ben bu siteye çok değerli bir üstad sayesinde keşfettim.kendizine teşekkürlerimi iletiyorum sizin aracılığınızla çok güzel tadından yenmez eserler gördüm okudum keyif aldım.umarım site yöneticileri beni duyarlar.sygılarımı iletiyorum kendilerine zülcinizan ettiysem.Şimdiden özür diliyorum..saygılarımla..
Bütün değerli şair arkadaşalrıma yüreklerinde sevgi eksilmesin...yolonuz acık olsun...NOT;Ben eserlerini beğenerek ve büyük hayranlıkla okuduğum şairin değerli üstadın şiirlerini bekliyorum..bu sayfada.......SAYGILAR
(
Değerli Üstadlar.... başlıklı yazı
yasemin-kesk tarafından
19.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.