Bu günleyde bi halley oldu bizimkileye...
Annem hiç kızmıyoy aytık. Babam hey gün biy oyuncak alıyoy bana... Hele abimi biy göyseniz hiç dövmüyoy aytık beni.
Hep şakalaşıyoy benimle, hemde geçen gün benimle
oyun bile oynadı. Ben hıysız oldum, abimde polis...
Bu günleyde bi halley oldu bizimkiyeye...
Geçen halıya çay döktüm hiç biy şey demedi annem.
Üstelik baydağıda kırdım sadece güldü ailem...
Annem bazen ağlıyoy ama neden bana hiç söylemiyoy.
Ben üzülüyoyum ama ne zaman annem ağlasa abim hemen maykete götüyüyoy beni. Bazende ablam oyun açıyoy bana bilgisayayında.
Bugünleyde misafiy doldu ev. Ya süt yada meyvesuyu getiyiyoylay ama bunlayı hastalaya götüyüydük biz, kimse hasta değilki bizim evde. Dayım,teyzem,halam,amcam ve bütün akyabalay hep benimle ilgileniyoy televizyonda pek açılmıyoy eskisi gibi.
Okulada gitmiyoyum aytık ama hiç şikayetde etmiyoyum.
Babam sigayaya başlamış. Geçen cebinde göydüm. Saklamaya çalıştı ama ben göydüm. Hüseyin amca nezaman bakkalından eşya çalsam kovalaydı beni, yakalaysa çok fena edeydi ama sonya hemen unutuydu. Şimdi kendisi beni çağıyıp veyiyoy ben istemeden hemde.
Son zamanlayda hep yataktayım hiç dışayı çıkamıyom. Anneme ne oldu hiç anlamıyoyum. Hep ağlıyoy. Dayanamıyoyum bende ağlıyoyum. Haa bide bu ayalay başım çok fena ağyımaya başladı.
Sık sık ilaç içiyoyum bazen teyzem bazen halam veyiyoy. Ben tuttuyuyom annemin elinde başka elden içmem diye. Ve annem geliyoy gözleyi kıp-kıymızı. Sayılıyoy bana, ağlıyoy hıçkıya hıçkıya.
Şimdi ev tıklım tıklım konu komşu kim vaysa. Ama umuysayamıyoyum bunlayı, hayatta hiç duymadığım biy ağyı vay üzeyimde, ayaklayımdan başlıyoy üste doğyu çıkıyoy, dahada fecileşiyoyum. Annem beni göymek istiyoy ama komşulay izin veymiyoy. Ben ağlıyoyum annemi göymek istiyoyum diye. Hatice Abla'ya sesleniyoyum 'Bıyak annemi gelsin.' diyoyum. Oda ağlıyoy ve başucumda Kur'an okuyoy Zeliha Teyze. Nenem öldüğündede böyle olmuştu. Ve onu biy daha hiç göymemiştim. Şimdi düşünüyoyumda ben hiç altı yaşında ölmemiştim...
(
Ölümün Melodisi... başlıklı yazı
abdulkerim-y tarafından
2.03.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.