1 Aşka Söz Verdik-2
 
 
            AŞKA SÖZ VERDİK-2
 
 
           Bu gün çok mutluyum çocuklar gibi şendim. Çünkü AŞKA SÖZ VERDİK-2 elimdeydi aylardır beklediğim antoloji kitabımız gelmişti,günlerdir dışarı çıkmadım kargo gelirde geri döner diye ve o güzel gün gelmişti kitabımıza kavuşmuştum. Kapak harika sayfalar titizlikle hazırlanmış sevdiğim arkadaşlarım duygularıyla, sevinçleriyle ve hüzünleriyle bu kitapta buluşup kaynaşmıştık. Bu duyguları mutlaka antolojide yer alan arkadaşlarımda   şu an yaşıyorlardır.Ben sevincimi hemen satırlara dökmeye başladım ve sizlerle paylaşmak istedim. Antolojiye katılmayanlar için üzüldüm doğrusu yazık!
 
 
Zekeriya Efiloğlu hocam doğumlar sancılı olur. Şimdi ise emekleme dönemi sancılı geçecek ve birlikte çocuğu büyüteceğiz diyor. Evet bebek büyüyor, büyüyor, büyüyor biz de onunla büyüyoruz. Kaliteli şiir yazıyoruz daha da güzel yazacağız.
 
Sendeyaz ailesinin bir ferdi olarak AŞKA SÖZ VERDİK-2 Antoloji kitabının çıkmasında emeği gecen dostlarım:
 
Zekeriya EFİLOĞLU
Adem EFİLOĞLU
E.NİL US
Mustafa KIVANCI
Safiye KORKMAZ
Turan GÜNDÜZ
Neşe CÖMERT
Yasemin GÖKSEL
Tuba KILIÇ
Perihan TUNÇOK
Aydın YENER
 (webmaster)
 
Teşekkürü borç bilirim.İyiki varsınız.Sevgiler.Başarılar.Nice nice antolojilere .....
 
 
SEÇİCİ KURULLA VE (SEN DE YAZ )AİLEME SELAM VE SEVGİLER....
 
Aşk
Bazen eser insanın kalbinde nice fırtınalar.
Başka bir kalbin etkisi altına alınmış bir kalbin esintisidir bu.
Ama o kalp bilmez, bu kalbin fırtınasını onun estirdiği fırtına olduğunu.
O yokken, meltem rüzgârı gibi hafiftir esintisi kalbin.
Ama onun gözlerine temas ederse gözler,
Tufana dönüşüverir kalbi ve beyni.
Güler gözlerinin içi, kalp çarpıntısı hızlanır dönüşür tufana.
Tufanın içinde hem sevinç vardır, hem heyecan,
Hem de ona dillerden dökülmemiş bir sevdanın acısı ve yanışı vardır ki,
Bu en kötüsüdür işte.
Bazen içindeki ses der ki, haykır sevdanı,
Dök dillerden onun kulaklarına, kalbine ve gözlerine.
Şaşırsın, afallasın,aptallaşsın onun kalbi.
Hortuma dönüştür tufanını, al onuda sevdanın içine kat,
Zorla da olsa, ne olursa olsun.
İster katılmak istesin bu sevda fırtınasının içine,
isterse de arkasını dönüp seni o fırtınanın içinde tek başına bıraksın.
Ne olursa olsun söyle diyor kalbim.Diyor ki Kalp;
Aşk Her şeye değer. Ama reddedilmek korkusu ve endişesi,
işte bu fırtınalardan, kasırgalardan daha soğuk bir esintidir.
Seni mutsuzluklar şehrine sürükler esintisiyle ve uzun süre o
Mutsuzluklar şehrinden kurtulamazsın...
 
 
 
 
 
( Aşka Söz Verdik-2 başlıklı yazı TülayASLAN tarafından 3.03.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.