Ayşe ile Zehra iyi bir ikili ve okulda kardeş den de öte birbirlerine çok sıkı bağlı arkadaştılar..
Birbirlerini çok severdiler,yedikleri içtikleri hiç ayrı gitmezdi.Nereye gitseler birbirlerine haber verir birbirlerinden izinsiz hiç bir iş yapmazlardı...

İkisinin’ de dersleri çok iyi ,arkadaşlarınca sevilen ve takdir edilen bir sınıf arkadaşıydılar..
çok temiz ve kültüre sahip Milli ve manevi değer ve ananelerine düşkün saygılı birer
dostlukları en iyi yaşayan iki arkadaştılar...
Birgün okul çıkışı birbirleri ile hasbihal ediyorlardı..

Zehra:-Ayşeciğim bu gün ben evde ne yapacağım tek başıma onu düşünüyorum..
Annemlerde yok bir kaç gün yemek felan yapmakta biraz zorlanacam ..zaten kimse olmazsa iştahımda gelmiyor...

Ayşe:- kafanı yorduğun şeye bak oda lafmı ?duymamış olayım..
Ne sen söylemiş ol nede ben duymuş olayım.Anladınmı ?karışmam ha!..

Zehra:- ayşecik sen'mi yapacan gelipte benim yemeği'mi..?

Ayşe:-ne yemeği yapması ?.
.
Size'mi gelecem ?.

.Birde yemek yapmağa?..
Bizim ev ne güne duruyor?..

Bizede kalsan olmaz mı?

Zaten annenler yok boş yere soba yakacaksın elektrik derken .bunca masrafa ne gerek var ayol..
Zehra:-olmaz'ki nasıl olur gören ne der?..
Ele güne karşı ne diyecem ?..
Annemler gelince bana kızmaz'mı?..
Yok ya gelmesem..olmaz'mı ?..
size ağırlık olmasam...
Ayşe:-ne ağırlığı ne demek ?..
Aynı tencere bizm içinde kaynayacak senin içine öyle deme !...
Darılırım ha...
Zehra beyninde bu konu için ne karar vereceğini tam bilemiyordu..

Beyninde bin bir çeşit hesaplar ve planlar dolaşıyordu..
Kalsa olmaz ,kalmasa olmaz..
Birde Ayşe'yi darıltırsa bunca dostlukları bir anda bitebilirdi belki de..
zehra :-Ayşe'ciğim biraz düşüneyim...eve çantamı ve okul kıyafetlerimi koyayım .sana telefon ederim...belki unutursan sen ara olur mu?..

Devam edecek...devamı 2 inci bölümde....ibret verici öyküyü kaçırmayın....m.ali..ünsal..
( Şeytanca Plan.( 1.bölüm) başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 4.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.