Zehra balkon kapısını kapattı,avludan yavaş yavaş çıktı...küçük bir ara sokaktan geçti..karşıda ayşenin kardeşide az ilerde arkadaşları ile sokağın bitimindeki açık alanda futbol oynuyorlardı



..Ayşe’nin kardeşi Ramiz ’de uzaktan Zehra’yı görmüştü.göz ucu ile asağıdan yukarıya zehrayı inceden inceye süzmüştü.’

.

Ama bunun Zehra hiç farkında değildi...Zehra’da bayağı alımlı güzel bir kızdı,,

onu gören bakmadan edemezdi.o güne kadar zehra kimse ile bir sorun yaşamamıştı...Zehra soğağın sonuda geçti artık ayşelerin evine varmak üzereydi.



uzaktan Ayşe’nin komşularının büyükçe bir köpeği vardı...köpek Zehra’yı hiç tanımamıştı,birden zehra’ya saldırmaya çalıştı bir kaç kezz havladı ,o sırada ayşe duydu komşularının köpeğinin sesini ..zehra’nın yanına köpek yaklaştı...eteğine dişleri ile tutunmaya çalıştı



..o an zehra’nın bağırmasına ayşe ve komşuları zor yetişti...şükür zehraya bir zarar vermemişti...köpek çoğu zaman zehrayı görür bazen hiç havlamaz dı..yada iki ayağının arasına kafasını alır öyle yere yakın bir şekilde gelen gidene bakardı...bu sefer komşularının köpeği nebir anlam veremedi.



..sanki köpek zehranın ayşenin evlerine gelmesini istemiyordu adeta...belki bundada bir hayır var diye düşündü...yoksa gerimi dönseydi.



..köpekten bir hayli korkmuş...biraz daha geç gelseler belkide zehra tekrar evlerine dönüp gidecek veya...zehraya komşu köpeği belkide bir zarar verecekti...neyseki ayşe ve komşuları vardı yetişti yanına zehranın..



sakinleşmesini sağladılar...sağolsun Ayşe arkadaşının komşularının köpeği tarafından rahatsız edilmesine çok üzülmüştü..Kızcağız Zehra’yı çağırdığına bin pişman olmuştu...Zehra’danda biraz utandı ama bozgunluğa ( fark ettirmedi )vermedi...



.içinden keşke kızı çağırmasaydım...ya bir şey olsaydı..ben Nazlı teyzeme ne derdim diye düşünmedi değil..aslında niyeti kötü değil..onu yalnız bırakmak istememişti...ona arkadaşlık edip ailesinin yokluğunu biraz olsun aratmamaktı.



bu surada Ayşe’nin kardeşi boş durmuyordu...aklından bin bir çeşit zehra için planlar hazırlıyordu....Şeytan iyice aklını çelmişti..Ramiz’in koltuğuna bir kez girmiş bırakmıyordu.



.Ne yap ne yap bu gece zehrayı elde et...çok güzel bir kız..fıstık gibi diyordu...Ramiz’in arkadaşlarıda elimizden gelen yardımı ederiz birader sen yeterki kızı iste çaresini buluruz diyorlardı.

...

Allah merhamet dağıtır’ken Ramiz ve arkadaşları yokmuş anlaşılan.yahutta uyuyorlarmış ..insan kardeşinin arkadaşına göz dikermi? birde üstelik komşu kızı aynı mahallede sayılır..insan bir utanmazmı?ama şeytan bu ya her şeyi Ramize güzel gösteriyordu...



.Her şey güzel olacak sen devam et dercesine raminin arkadaşları her istediğini almaya razı ydılar...ama sonu ne olacağını kimse kestiremiyordu...

Arkadaşlarının biri Ramiz’ e bir bayıltıcı llaç tavsiye etti .onun bir akrabası eczacuymış..oradan ben ne eder ne yapar alırım...bundan sonrası sana kalmış oğlum dedi..Ramizinde tam aradığı bir ilaçtı...akşamdan plan ı kurdular



..Ramiz futbol oynadım bahanesi ile çok yorgunum gerekçesi i,le erken yaracaktı...dedikleri gibi ramize bayıltıcı ilacı buldular...üstelik ramiz gardaş buna sıkı sahip ol bir daha alamam haberin olsun dedi..Zaten Ramiz’in yol arkadaşı şeytandı.



..Kazağının içine ilaç şişesini koydu öyle eve götürdü...önceden belirlediği yere ilacı sakladı...artık şeytan’ ın planı yavaş yavaş gerçekleşiyordu...ama kime bunu kimse bilmiyordu.



..tek bildiği.zehraya sahip olma hevesi ve hayvani arzularını tatmin etme mutluluğuydu...çok kısa sürecekti bu anlık mutluluk...ama kiminle sahi Zehra ilemi..yanılacağının hiç farkında değildi...belkide kafasına kaynar sular boşalacaktı...



.Gerçekleri öğrenince..kaynar su ne ki dünyası ve ahireti berbat olacaktı.

...şeytan bu ya

Ramizi yoldamn çıkarıp uçurumun kenarına bırakacaktı ..Ramiz yol yakınken dönmeliydi .fakat şeytana anne ve babasından tüm değerlerden fazla bağlanmıştı...



devamı 5 inci bölümde
( Şeytanın Planı.(4) başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 7.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.