Şeytanca paln.(12) Zehra acil anbulans çağırdı..o sırada fazlı beyin odasından sesler geldiği belli oluyordu...
Zehra’nın telefon sesini dymuştu.

çarçabuk üzerini değişti.."Nerede kaldınız ,neredesiniz?
diye söylendi.o anda Ramiz’de uyanmış,babasından korkusundan apar topar evden tüydü.

Anbulan’ın sesi uzaktan geliyordu...Anbulans gelene kadar Zehra ayşe ve annesini yola çıkmaları için onlara çeki düzen veriyor...

bir yandan kolanya ile onların kendine gelmelerini sağlıyordu.

.Önce firdevs hanım kendine gelmeye başladı....ne oldu bana ?neredeyim gibi sözlerle çabuk ayıldı..sonra ayşe gözlerini açmaya başladı..

Çevresine bakındı,zehra biz neden okula gitmedik dedi? zehrada çeşitli bahanelerle onu ikna etmeye çalıştı.
.Ayşe yavaş yavaş kendine geliyordu..tam beyni yerine oturmamıştı..nede olsa bayıltıcının etkisi vardı..

Ramiz acaba şu an nerede ve ne yapıyordu..kimbilir hangi sokakta kiminleydi...belk’ide aklı başına yeni gelmişti....

Hastanenin yolunu tuttular..hastane bir yandan hazırlık içindeydi ayşe gelince hemen tedaviye başlanacaktı.....

anbulans’ta geldi hemen içinden acil ekipleri indi ..ayşenin yanına geldiler..
sakinleştirici iğne yaptılar...


devamı 13.bölümde...

( Şeytanca Plan .12. başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 23.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.