Sana kalbimden kopan bir kucak dolusu gül ile sesleniyorum bu Kutlu Doğum'da.Başka bir yerden bulamam ki ben,kalbimde senin sevginle yetiştirdiğim bu gülleri.Lütfen kabul et bu küçük ama değerli hediyemi...
Bir yanım seviniyor bugün senin kutlu doğumun anısına,bir yanım çok üzülüyor.Çünkü hediyemi ellerimle veremiyorum ama gönlümdeki gülleri meleklerinle gönderiyorum.
Şu an yanında olmak için, seni bir kerecik görebilmek için neler vermezdim.Rasulüm!Dünyaya önce gelip senin yaşadığın devirde yaşamayı çok isterdim.Ben de ilk müslümanlar arasında olsaydım,o işkencelere bile razıydım.Senin yüzünün göremedim,yüzüne bakamadım,sesinin duyamadım Ey Nebi!Ne olursun bari bir kerecik bu aciz ümmetinin rüyasına gir.Yalvarıyorum sana ne olursun.Kapında kölen olayım Ay Yüzlüm!Tek arzum seni bir kerecik olsun görebilmek.Malda mülkte gözüm yok.Hep seni ümid ediyorum.Diliyorum ki;ben de olabilseydim bir Aişe,ben de olabilseydim bir Fatıma,ben de olabilseydim bir Sümeyye...Ne yazık ki değilim!Ama bir yandan seviniyorum.Allah'a ve peygamberine karşı inançsız ve sevgisiz değilim.
Keşke senin tırnağın olsaydım,saçının teli olsaydım.İnan o zaman daha mutlu olurdum.Sen ,iki cihan sultanı,hasırlarda,taştan yastıklarda uyudun.Biz ise bu yumuşacık yataklarda.Bazen yatarken seni düşünüyorum.Bu yumuşacık yatak bir diken gibi batıyor sanki.Sana layık bir ümmet olabilsem de o hasıra,taştan yastığa bile razıyım.
Ya Rasulallah!Çağırsam gelir misin?Beni de yanına alır mısın?Gül bahçemdeki güller soldu yokluğunda.Şefaatine muhtacız ,ümmetin muhtaç sana.Gel, ne olursun.Yalnız bırakma bizi kutlu doğumlarda.