Genç bir beyefendi eline bir aşk romanı alır ve  okumaya başlar.  Romanı okudukca okudukca romanın kadın karakterine aşık olur ve roman biter. Başlar düşünmeye ben bu kadını nasıl bulurum diye araştırırken kitabın arkasında kadının ismini bulur ismi SEVGİ dir kadın karekterin.  Hemen  fihrisi açar aceleyle aman tanrım der yüzlerce aynı isimde bayan var.Genç adam hemen keğıt kalemi alıp fihristeki bütün SEVGİ, lere romandaki karekterin kendilerimi olduklarını sorar ve postalar.Beklemeye başlar günler,haftalar,gecer artık ümidini kaybetmeye başlar. birgün iş dönüşü posta kutusunda bir mektup inanamaz gercektende romandaki karakter, in mektubudur bu bulmuştur aşık oldugu kadını çok sevinir.Mektubu açar ve şöyle bir yazı ile karşılaşır evet romanın kahramanı benim  yazdıklarınız beni çok etkiledi  yazıyordur. Genç adam ile kadın mektuplaşmaya başlarlar  uzun süre birbirleriyle yazıştıktan sonra artık karşılaşmaya karar verirler.Birbirlerini tanımadıkları içinde derlerki ikimizde yakamıza kırmızı bir ğül takalım ki tanıyalım diye sözleşirler.Genç adam sabırsızlıkla erkenden randevu yerine gelir beklemeye başlar oh nihayet bir bayan döner sokak başından bakarki dalyan gibi güzelmi güzel bir bayan ama yakasında kırmızı gül yok üzülür keşke kırmızı gül bu güzeller güzeli bayanda olsaydı  tamda hayal ettiğim aşkım gibiydi der içinden  o sırada bayan önünden geçip gider.Bakarki genç adam bir bayan daha beliyor ve yakasında kırmızı gül var ama yaşlı bir bayandır ve zor yürümektedir.Tanrım ben bu bayanamı aşık oldum bununlamı aylardır mektuplarımızda büyük bir aşk yaşıyoruz diyerek hayıflanır. Ama hemen toparlanarak derki ben bu kadını görmeden RUHUNU SEVDİM bu benim kaderim der ve kadının yanına giderek kendini takdim eder. Yaşlı bayan uzanır genç adamın kulagına derki bekledigin ben değilim sokağı dönerken şu genç bayan yakasındaki kırmızı gülü çıkarıp benim yakama taktı  zannedersem sen o bayanı bekliyorsun delikanlı der genç adam arkasına döndüğünde o güzeller güzeli genç bayan ona kollarını açmış bekliyormuş......

( Ruhunu Sevmek başlıklı yazı sevgi-aras tarafından 10.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.