1 Üçüncü Boyut 13
Kürşat hoca etrafında olanlar ve yaşananlardan dahası yaşadıklarından sıkılmaya başlamıştı artık...Acaba gerçekten yaşanıyor muydu ya da başka bir boyuttta tekrarı mıydı gçrdükleri...Bunca gördüğü ve yaşadıklarının tuzu biberi de Alişir Ramazanın onaylamasıydı diger alemden tanıdıkların varlığına  Artık bu köy ,havası, doğası iyice tuhaflaşmaya başlamıştı...Oysa Kürşat olağanüstülüklerin varlığını kolay kabullenen biri değildi dahası bunların beynimizin bize oynadığı renkli oyunlar olduğunu düşünür güler geçerdi başkalarının yaşadığını iddia ettiği zamanlarda...

Şimdi öyle sahici yaşıyordu ki herbir olayı,ne onlarca yıldır eğitimini aldığı bilimsellik ne de eğitimini gördüğü ve verdiği edebiyat buna bir cevap bulamıştı...Kürşat hoca tüm yaşadıklarını  ,çözümsüzlüğü ve gizemini geride bırakmış . Çaygeçit köyü karanlıkların gerisinde kalmıştı artık...Yolda düşünceleri onu yönlendirmek istemişse de,ayakları onu geçmişin yaşayan koridorlarına çekmek istemişse de başarılı olamamışlardı bu seferlik...
Artık Kadirlinin dağınık ışıkları görünüyordu...Bu şehir çocukluğunun ,gençliğinin geçtiği bir süre küs olduğu ama şimdilerde son makamı mevkiii dahası herşeyi olmuştu

Yetmişli yıllardan beri tanıdığı bu şehir her geçen gün biraz daha yabancılaşan ,kültürel erazyonun hızlı yaşandığı mega bir köy gibiydi...Ama bir ruhu  vardı elbette bu şehrinde ,her köşesinde saklanan ,gizlenen yoksulluklar ve göç olgusunun getirdiği ötekileşme ötekileştirme gayyesi,çabası...Tüm ülkenin yaşadığı belki de glabalitenin emrettiği yaşamak zorunda kaldığımız bir ucube yaşam müsveddesidir Kadirlide de insanlara biçilen değer...

Artık yeni belediye başkanının farkı olan ışıl ışıl gülen yüzü karşılıyordu şehre giren herkesi...Özellikle şehre giriş anından itibaren bulvar ve çift yönlü yol ışıklandırmasıyla şehrin sülüeti  değişmiş yaşanabilir albenisi olan bir şehir olmuştu Kadirli...Her ne kadar betonlaşan görünümüyle ürkütücü olsa da...

Evinin  önüne gelmişti sonunda Kürşat,ağır ağır arabadan inerken oldukça yorgun ve bitkindi...
( Üçüncü Boyut 13 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 13.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.