1 Üçüncü Boyut 14
Nihayet kabuslar bitiyordu,belki de Kürşat hoca öyle sanıyordu...Nihal ATSIZIN dörtlüğü takıldı o arada diline...,

Bitiş bildiğin baştır...Ölü diriye eştir...Düşün biraz derince...

Nihal Atsız onun gençlik ortayaş idolu ve dahası fikir babasıydı...Gerek şiirlerindeki gür ve dik sesi vatan millet sevgisi...Gerekse romanlarındaki Türklük vurgusu tarih sevgisi geçmişin ihtişamı okuduğu şiir ve romanlarda hissettiği yaşadığı duygulardı...Nerden takıldıysa henüz yoldayken Nihal Atsızın bu dizeleri diline takılmıştı...

Arabayı evin önüne parkederken bir yabancılık hissetti...Sanki hayatının uzunca yıllarının izleri silinmiş yok olmuştu bir gecede...Sanki bu ev yıllarca yaşadığı yer değil de bir yabancının eviydi...Ayakları geri geri gidiyordu...

Evi yaptırırken diktiği şeftali ağaçları yoktu...Her sabah guguklarıyla uyandığı guguk kuşlarının tüneyeceği ne çınar ağacı ne portakal kokulaı kalmamıştı...Kısaca ev doğasıyla da yabancılaşmıştı Kürşat hocaya...Gök mavisi boyası yok olmuş yerine kirli sarı gelmişti...Ne zaman boyasını değiştirmişlerdi,neden hatırlamıyordu Kürşat hoca.

Kapı zili bile değiştirilmiş,daha asortik bir zil takılmıştı kapıya...Bunca değişikliğin hiçbirini hatırlamıyordu  Kürşat hoca...Acaba dedi,acaba hala sabahtan başlayan uyku hali,gidip gelmeler devam mı ediyor...Oysa Kadirliye girdiğinde tüm bu yaşadıklarının bittiğini ya da biteceğinini sanıyordu...

Kapı ziline güçlü bir şekilde ve kızgınca bastı...uzun uzun.Kapıdan tiz bir kadın sesi,
-Kimsiniz,ne istiyorsunuz...
-Benim ben ,babanız...
Bir süre sessizlik olmuş,bu sefer kapıdan gelen bir erkek sesi...
-KARDEŞİM SİZ KİMSİNİZ...
-Ben mi kimim,dalga mı geçiyorsunuz...ben bu evin sahibi...
uzunca bir süre sesizlik olmuş Kürşat hoca eşinin ,çocuklarının bu duyarsızlığına kendini tanımamalarına kızmaya başlamıştı...dahası evden gelen yabancı erkek sesi de iyice uyuz etmişti onu...Zile yüklendikçe yüklendi de tık yoktu karşıdan...Ne kadar vakit geçmişti bilmiyordu ama  bir tuhaflık olduğunu anlıyordu artık...

Az sonra yanında duran bir polis arabasından üç polis inmiş kendisine doğru geliyordu...İşte bu tuzu biberi rezilliğimizin
demiş ve onlara doğru yönelmişti...
( Üçüncü Boyut 14 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 21.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.