1 Üçüncü Boyut 15
Polisler oldukça munis ve samimiydiler Kürşat hocaya yaklaşırken...Tanıyordu biri Kürşat hocayı ve yaşadıklarını biliyordu...Onun yaşadıkları tüm ilçenin malumuydu...Bütün ailesini bir trafik kazasında kaybetmiş dahası bu acıyla yıllarca kendini kaybetmiş ,meczub bir hayat sürmüştü Kürşat hoca...

Bir süre Bakırköyde tedavi gördüğünü duymuştu da gerisini bilmiyordu polis...Demek ki bugün  öğrenecekti gerisini...Polis
-Beyefendi,buyurun...
-Neden buyuruyorum,insan evinde de mi rahat etmeyecek...hem suçum ne...
-Efendim hakkınızda şikayet var...bu evi ve insanları rahatsız etmişsiniz...
-Nasıl olur bu ev benim evim ...içindekilerde ailem ,çocuklarım...sahi şaka mı bu...Kürşat hoca polislerle tartışırken kapı açılmış kızgın bir adam polislerin yanında Kürşat hocaya saldırmıştı...polislerin araya girmesiyle tatsızlık önlenmiş Kürşat hocayı arabaya alan polisler karakola getirmişti...Karakolda beklerken kafasında oluşan gelgitler bir yığın çözümsüzlük üretmişti içinden çıkamadığı...

Karakollara karşı seksenli yılların önyargısı vardı Kürşat hocada. Biraz korku belkide biraz ürküntü hakimdi,ta ki o babacan komserle karşılaşana kadar...O dasına çağırdığı Kürşat hocaya yer göstermiş,elindeki dosyayı masaya bırakırken olaya vakıf birinin hali edası vardı...
-Hocam yaşadığınız büyük travma ve acıları atlatmanız elbette kolay değil,ama sizden ricam insanları rahatsız etmemeli...gördüğüm ve anladığım kadarıyla bugün insanları rahatsız etmiş sizin kabullenmediğiniz geçmişiniz...
-Ama komserim o ev benim, o adam ve ailesi ne arıyor benim evimde...
-Kürşat hocam ,malesef bu olay sizin kabullenmek istemediğiniz geçmişinizin size oynadığı oyun...şimdi isterseniz sizi hastahaneye sevk edeyim...isterseniz bir yakınınızın adını verin onu çağırayım o anlatsın size...Ancak tek isteğim o insanları bir daha rahatsız etmeyin...aksi taktirde geceyi nezarette geçirmek zorunda kalırsınız.ç..ha o evi bir daha rahatsız etmezseniz şikayetçi aileyi ikna eder aldırırım şikayetini...
-Özür dilerim komserim,tamam kimseyi rahatsız etmeyeceğim bir daha...Belki bir rğyadayım belki başka bir alemde...ama bunlar yaşandı anlamadığım bir zamanda bir boyutta...Oysa daha dün ne kadar mutluydum,mutluyduk ailemle...şimdi ailemin olmadığını ,yok olduklarını söylüyorsunuz...Nasıl,neden ,niçin...bu soruların cevabını kim verecek...müsadenizle demiş ve karakoldan çıkmıştı da nereye gideceğini bilmiyordu Kürşat hoca...Bir süre Kadirlinin çehresini değiştiren Kabasakal parkının içinde dolanmış durmuş,mutlu insanları izlemiş izlerken de gözleri dolmuştu...cevabını bulamadığı onlarca sorularla boğulurken... 
( Üçüncü Boyut 15 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 22.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.