işte o geçmişindeki yolculuk yarasını seni tedirgin bir mutluluğa uğurlarken gördüm ilk ki biliyorsun sen de kırıldıktan sonra yapıştırılmış bir yıldız daha ne kadar dilek tutmamıza izin verir ki ?
ben adak vermeye çalışırken yalnızlığımı o beni kurban etmeye çalışıyordu
şakaklarımda yeni dinmiş bir tufan sonrası ağır bir resmin gölgesindeyim kapılarımın kilidi kuytularında ürkek içimde bir kahin / efkar tellalcısı şimdi nerden başlamalı / akmalı / bitmeli çıplak bir semah gibi ağlamalı
tezgahımda ağrılı bir ucuzluk yüzme bilmeyen bakışlarım üniversiteden terk kederlerim oysa kocaman kendimin gölgesi kendi kendimin gölgesinde yeter ucuz bir melankoli mühürlü bir dehliz ipin ucunda sol yanımdan esen bir ihtimal rüzgarı lazım olan sadık bir köprü üstünden değil altından geçebileceğim
bu kaçıncı suretim firar eden ihtilal taklidi yapan duygularım hep yanımda çıkmaz sokak tanrıları bu hayata daha kaç cümle sığar ? ya da bu cümlelere daha kaç hayat sığar? yine de ister / istesinler elbet sevdiklerim sakladığım / çoğalttığım benlerden sorarlarsa da söylerim bir dudak hareketiyle : "aslı gibidir / görülmüştür "
( Aslı Gibidir başlıklı yazı marcel tarafından 29.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.