(Y)alnız gecelerde yıldızlara bakardım çünkü seni yıldızlara yazmışım..

(Ü)zülmezdim hiç yalnızlığıma çünkü varlığını kalbime kazımışım..

(R)üyalarım hayallerim geleceğim hepsini sen gidince yıkmışım..

(E)lvedaları sevmem bilirsin içim yansada her saniyede sensizliğe alışmışım..

(K)ader seni bana yazmış ama beni sana yazmamış ben hep seni yaşamışım..

(S)evgilim aşkım biriciğim ben seni sevmekle seni çok kırmışım...

(İ)lerde birgün uğrunda ölürsem seversin diye düşünmüştüm ama yanılmışım..

(Z)aman herşeyi öğretti bana sensizliğe boşuna isyan edip kırılmışım..


(S)evdam o kadar büyük ki yüreğin yetmedi beni sevmeye...

(E)y benim YÜREKSİZ SEVDAM acılarına doymadım gel devam edeyim seni sevmeye

(V)e gözlerim hala bakışlarında takılı kalmış sakın kalkışma gitmeye..

(D)olaştım senin olmadığın her yeri ama dalardım yine seninle ilgili hayale..

(A)ğladım her gece YÜREKSİZ SEVDAMa gözlerine bakışlarına hazırdım ölmeye..

(M)avi deniz gibi gözlerin artık karanlıklarda görmüyorum aşkım artık ben aldım gidiyorum seni ruhuma.... (MURAT KURAN)

( Yüreksiz Sevdam başlıklı yazı MKuran tarafından 19.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu