Çoktandır nesirle küstük,barıştık mı bilinmez ama kısa da olsa bir şeyler karalamak geldi içimden.Malum nazma yürek vermek çoğu zaman nesir ile küslük gerektiriyor.Bir çok edebiyat dostu birçok kez nazımla küsmemi istediyse de olmuyor o ilk sevgili, ilk aşk gibi bir şey ki...

Hayatımızın her evresinde her yerinde şiiri yaşamak ,bazan hazımsızlık yaratsa da vazgeçemiyor insan.Oysa yazılacak öyle çok hikayeler var ki bizi bekleyen.Okunur mu bilinmez ama malzeme çok...Bazan kapı aralığından bakmak,bazan anahtar
deliğinden izlemek...bazan da sokağa çıkmak yeter nesri yazmak için...Bazıları da kurgular hayal dünyasının zenginliğinde...Hepsi baştacı da öyleleri de var ki konuşmasıyla,hareketi yaşamıyla başlıbaşına bir hikayedir.

Bayramın üçüncü günü olması hasebiyle ,rahatlamanın da verdiği boşlukta bir öğretmenevine takılayım dedim kahvaltımı yaptıktan sonra.Tabi hanımdan da izin alarak...
Ben gibi düşünen birkaç dost arkadaş da gelmişti.Bayramlaştık ,sohbet ettik biraz da oyun...Oyunda özellikle kızdırmayı sevdiğimiz bir dost da vardı ki oyun sonunda gülmekten kırıldı müdavimler ve biz.Sanırım bu doping gelecek şubat tatiline kadar yeter bize...

Oyun bitmiş gülmeler sokağa taşmıştı da havayı değiştirmek isteyen aslen Erzurumlu Kadirliden evli bir arkadaşımız biraz göndermeli de olsa bu kızan arkadaşa yaşanmış bir olay anlattı .Gerçekten güzel bir hikayeydi;``Kamer Gençle rahmetlik Sakıp sabancı bir televizyonda konukmuş.Sabancı başlamış``Ülke için şunu yapmak lazım,bunu yapmak lazım...Kamer Genç kendine has şivesiyle``Gardaşım niye lazım lazım diyip duruyon,senin Kayserili olduğunu herkes biliyor :``demiş...O bunu deyince ne olmuş bilmiyorum ama vallahi nerdeyse benim laz olasım geldi ,gülmekten...

( Lazım Lazım başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 6.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu