Matine & Su-hare gösterimler devamlı,,, biraz küflü biraz alımlı yerlerinden kesit kesit kesik kesik kesip kesip
(,)
damlaya damlaya hatıra oluyor zikirlerimizi damıtırken ağzına kadar yetim dolu ibriklerde beyaz orada yörüngede akrep ayı sokamaz ki akrep ayı sokamaz ki...
(,)
gereği ağlandı... delil yetersizliklerinden, bütün düşlerim aklandı...
(,)
Matine & Su-hare okşuyorum nefesini...
(,)
lavlardan yapılma tek katlı müstakil bir ranza bu gece... düş pamuğu demirden paslı dilin soğuğunu alsın diye...
(,)
bazen öyle oluyor işte gökyüzüm üstüme devrilecek gibi oluyor devrilecek kadar devrik...
(,)
asla inkar etmez mavi paylaştığı öpmelerini kadir kıymet bilir mavi’m göğüs kafesimin biriciği...
(,)
nuhun gemisine iki kişilik bilet aldım kızma ne yaptıysam neslimiz için yaptım...
( Matine & Su-hare başlıklı yazı marcel tarafından 10.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.