zaman zaman o kadar ileri hayaller kuruyorum ki, nine olup kendimi toprağa bile gömüyorum.sonra da ağlıyorum..
bi çocuk istedim,bi çocuğum olsun istedim; kendi canımdan kendi kanımdan.. bi bebek bi canlı, bacak kadar, küçük osman gibi. ayaklarımın altında dolanan kız veya erkek çocuk..
o kadar aştım ki hayallerimin sınırlarını sevgilileriyle tanışmaya kadar gitti mesele.
...
Orhan Veli' ye hak verircesine yolun yarısına kadar gittim.sonra bi baktım küçük çocuklara torunlarıma harçlık veren titrek öpülesi elli, yaşlı,bunak,aksi bir nine oluvermişim.1, 2 yıl sonunda da herkesi arkamda bırakıp toğrağın altına saklanacağım.herkesi gözü yaşlı arkamda bırakarak !
işte ! hayatımız bir kaç cümleyle özetlenebilecek kadar çok kısa.
doğdum yaşadım öldüm denebilecek kadar üstelik...
( Bir Kaç Kelime başlıklı yazı fatoşş tarafından 25.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu