I

Sözcüklerin böylesine acımasızca,
hatta hunharca ’hiç’ edilip,
ucube cümleler yaratılmaya çalışılması,
bozuk yumurta kokan bir jenerasyona, 
akıldan zerk edilen,
düşteki kültür oranını düşürmeye yarayan ilaçların yazılı olduğu reçetenin eseridir.

Bu yozluk hallerine,
yazmanın erdemi bir an önce müdahale etmelidir...



II


Cümlelerin röprodüksiyona dönüşmüş halleri,
ve dönüştürülme çabaları,
ölümsüz cümlelerin kemiklerini sızlatıyordur.

Tıpkı,
Yapay gözyaşları eklenmiş,
imitasyon palyaçolar gibi... 

III
Furya...
Moda imgeler
soluklaşmış imge kreasyonları

vitrin şiirleri
ucube yaklaşımlar

klişe/lerden buketler - yazım günleri hediyesi

Furya...
Önüne geleni yutan hortumlar gibi...
Hipnozun aktuel metodları...

IV

Bugün Ne Yapsak :

* Sürrealist bir şiir yazsak... Kimse anlamasa... Ne güzel sıçrattınız harfleri sayfalara deseler...

* Barok üslubunda aşık olsak. O bizi hala neo-platonik zannetse...

* Ekspresyonist bir ayrılık yaşatsak. Ancak gözyaşlarını kübik tarzda çizip hala seviyor gibi yapsak...

* Fütürist bir tavırla bir mağara duvarına resimler çizip, orada yaşamaya alışsak... 


Oktay Coşar 
( Kısa Kısa 9 başlıklı yazı marcel tarafından 1/17/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.