"Eğer Ölümden Sonra Hayat Yok İse Hayatın Kendisi Ölümdür" sözünü hiç düşündünüz mü? İnsan bedeninin, hatta insanın ne kadar aciz olduğunu hiç düşündünüz mü? Bir arı dünyaya gözlerini açar açmaz hayata başlayabilirken, insanoğlunun 20-25 yaşlarına kadar kendi ayakları üzerinde duramadığını, yani arının hayata başlarken sahip olduğu yaşama becerisini kazanabilmek için ömrünün 3 te 1 ini harcadığını hiç düşündünüz mü? İçinde yaşadığımız et yığınına gerektiği gibi bakmadığımızda, bu bedenin kurtulamadığımız, ölene kadar taşımak zorunda olduğumuz, ağır bir elbise haline geldiğini hiç düşündünüz mü? Sürekli bir amaç peşinde koşarak, hatta bazen amaçsızca tükettiğimiz zamanın aslında elimizdeki en değerli, trilyonlar versek te geri getiremeyeceğimiz bir hazine olduğunu hiç düşündünüz mü? Dünyanın en fakiri olduğunu iddia eden insanın bile trilyonlar versek bir kolunu, bir bacağını, bir gözünü vermeyi kabul etmeyeceğini, yani aslında trilyonlardan daha değerli şeylere sahip, çok zengin bir insan olduğunu hiç düşündünüz mü? Kimisi çok zngin doğup ölene kadar sefa sürerken, kimisinin çok fakir, hatta özürlü, sakat doğduğunu, ölene kadar cefa çektiğini ve hiç kimsenin nasıl ve nerede doğacağını kendisinin seçemediğini, yani dünyada ciddi bir adaletsizliğin olduğunu hiç düşündünüz mü?  "Eğer Ölümden Sonra Hayat Yok İse Hayatın Kendisi Ölümdür" sözünü hiç düşündünüz mü?
( Hiç Düşündünüz Mü başlıklı yazı burakyaka tarafından 21.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu