Herşey 10 yıl önce başladı....
 
Lise aşıkları evet bende onlardan biriydim.İlk liseye başladığım zaman 1-2 gün geçmedenokul bahçesine çıktım.Gmzlerim ışıldadı.İlk bakışta aşk bu olsa gerek.aşkımı anlatmam çok uzun sürdü haliyle.3-5 gün sonra şansımı denedim hemde 100'lerce kez. Ama hiç birinde söyleyemedim.Sonunda kızlar konuşurken onları gördüm.Şu yakışıklı çocuk diye bahsediyorlardı,bir an içinde adımın geçtiğinde şaşkına döndüm.Yakışıklı benmişim.Kısa sürede sevdiğim kızın beni sevdiğini öğrentim.Bütün cesaretimi toplayarak bir çiçek alıp karşısına geçtim ,ve 
onu sevdiğimi söyledim.Cevabı yanaktan bir öpücük oldu.1 ay sonra karlı bir kış gününde dışarı çıktım.O an okul bahçesinde gezinirken arkadaşım yere düştü ve bacağında büyük bir leke kaldı...
    Artık 16 yaşındayım  taşınmak zorunda kaldık iş sebebiyle.Sevidiğimden ayrı yeni bir hayat.Yeni arkadaşlarım oldu ama kimse beni neşelendiremedi,asık surat oldu takma adım.
    25 yaşındayım artık yeni bir hayata başladım tıp fakültesini tamamladım.Bir tatile çıkmaya karar verdim.Antalya'da 5 yıldızlı bir oyelde 1 hafta tatil yapacaktım.2 gün geçer geçmez bir otobüs geldi 15 yaşımdaki o ışık gerimi geldi inanılmaz aşkım geri dönmüş.kendimi başka biri olarak tanıttım.İyi anlaştık.Ama nişanlanmış yakında evlenecekmiş.Artık dayanamıyorum tatilin son günündeyim ve o gidiyor.Hemen bir taksiye bindim.Hava alanına koştum.Uçağındaki hostesin birine bir takım bilye verdim.Aşkım o bilyeleri alınca benim biricik sevgilisi olduğumu anlamış olsa gerek...
 
 
 
 
 
                                                                         SON
( Yıllar Sonra Tekrar başlıklı yazı KaramsarBeLa tarafından 29.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu