*Sakin bir gönüle giren aşk, orada en şiddetli fırtınalar yaratır.
*Yaptığın her gönül, cennete çıkan merdivenin bir basamağıdır.
*Her an evrende sayısız değişme meydana geliyor. Değişen de tekrar tekrar değişiyor. Belki de değişme, son değişme ile bitecektir. Kıyamet dedikleri bu mu acaba?
*Mutsuzluk günümüz insanları için sıradan bir olay olarak kabul edilmeye başlandı. Bu, insanlığın geleceği açısından en büyük tehdittir.
*Her şeyin hayırlısını mı diliyorsun? Öyle olması için hayırlısıyla çalış.
*Zihin öylesine bir güce sahip ki, iyi kullanılırsa en tehlikeli hastalıkların bile üstesinden gelebilir.
*Mutluluk aranıp da bulunmaz, kendiliğinden de gelip bizi bulmaz. Mutlu olmak için kişinin samimi ve ciddi bir uğraş sergilemesi gerekir.
*Aldatıldın diye üzülme; gelecekteki aldatılma ihtimallerine karşı bu olayı bir sigorta olarak kabul et.
*Eğer beni aynı kişi ikinci kez aldatıyorsa, bana “dünyanın en aptal kişisi” sıfatını verebilirsiniz.
*Aşık, aşkın açtığı yarasının kapanmasını hiç istemez. Çünkü aşk yarası onun kalbinde ölünceye kadar taşıyacağı madalyasıdır.
*Överken dikkatli ol, kötülerken de; severken ölçülü ol, nefret ederken de.
*Bir anlık zevk ya da mutluluk için bir ömrü feda edenlere ne demeli, doğrusu bilemiyorum!
*Devamlı şikayet edenler, yerli yersiz eleştirenler diğer insanlar tarafından sevilmezler; ama gene de bunlardan çekinilir.
*Kuşku, aşk bombasının pimidir ve mutlaka bir şekilde çekilir.
*Tanrım, beni adaletin ayaklar altına alındığı bir toplumdan uzak tut.
*Gerçekten cennete gitmek istiyor musun? Öyleyse daima adil ol.
*Kendi özgürlüğünün sınırlarını bilinçli bir şekilde çizen insan, gerçekten özgür olan insandır.
*Başkaları için kötülük dileyenler, en çok kötülükle karşılaşacak olanlardır. İyilikde de öyle.
*Aşkı algılayacak, yaşayacak ve yaşatacak büyük bir ruh gerek.
*Parasının gücü ile herkesi satın alabileceğini düşünen bir kişinin, köle pazarında dolaşan aptal bir efendiden farkı ne?
*İyi bir insanın yaptığı yanlış bizi neden hayrete düşürüyor? O bir melek değil ki; sadece iyi bir insan…
*Güzellik sadece görülmez; duyulur, tadılır, koklanır ve dokunulur.
*Aşk deniz gibidir. Bazen oldukça sakindir, bazen hafif dalgalıdır, bazen ise gemileri batıracak kadar şiddetlidir.
*En büyük tehlike umudu tükenmiş insanlardan gelir.
*Görmeyen bir göze göstermeye, duymayan bir kulağa duyurmaya, anlamayan bir kafaya anlatmaya boşuna uğraşıp da zamanını kaybetme. Bırak kör, sağır ve beyinsiz kalsın…
*Çocuklarımızdan öğrendiklerimiz, anamızdan babamızdan öğrendiklerimizden daha çoktur.
*Aşk varsa çirkinlik yoktur, kötülük yoktur ve bazen de mantık yoktur.
*Yeter ki iste, aşk hemencecik karşına çıkıverir.
*Sevdiğinde yara açana ben, sevgili diyemem.
*Haksızlığı ve adaletsizliği tercih edenlere en büyük dersi gene hak ve adalet verecektir.
*Sevgi ve şiddet; ateşle barut gibidir. Temas ettiklerinde mutlaka bir şeyleri yok ederler.
*Yalnızlık aşkın nedenidir; ama tek nedeni değildir.
*Başkalarının mutluluğunu alkışlayanlar, kendi mutluluğunuz için neler yapıyorsunuz?
*Sevginin ışığının aydınlatmadığı insanları görmekte de güçlük çekeriz.