Şuncacık zamanda gün geçmiyor ki insan yeni durumlarla karşılaşmasın.Öyle süprizlerle dolu hayatımız ne zaman ne ile karşılaşacağımızı kestirmek mümkün değil. 
Deli gönül derki:Çekgit uzaklara taaaa kimsenin bilmediği diyarlara.Kuşların bile kol gezemediği inin-cinin topattığı,kurdun-kuşun bilmediği yollara. 
Maalesef ki böyle olmuyor. 
İçimizden geldiği gibi hareket edemiyoruz. 
Bunalıyoruz,buhranlar yaşıyoruz,şaşırıyoruz. 
Yinede bizlerden bir parça kalıyorsa ardımızda,bırakmaya gönlümüz razı gelmiyor. 
Belkide! ! ! 
Bırakınca,bizden bir parçanında yok olmaya yön tuttuğunu düşünüp kımıldayamıyoruz saplandığımız çukurdan. 
Gözyaşlarımız dönüyor ummanlara,Ferimizden eser kalmıyor yalın yarınlara. 
Tükeniyoruz,yada tükenmeler tırmalıyor beynimizi. 
İç huzur huzur diyoruz.O da bizlerden çok uzaklarda.Hayal ötesi ülkelerde benimsenmeyi bekliyor. 
Koşturuyoruz güya yarınlar bizim,bize gülecek nerde. 
Bir nefeslik yaşamda tutunabilirsen tutun uçsuz bucaksız bizim olamayan yarınlara. 
Medet beklemenin ne güç olduğunu anlamaya çalışmak güçleştiriyor yaşantıyı. 

Sorular sualsiz,günler neşesiz,hayat tatsız geliyor.... 

Yaşamak,yaşatmak buysa kadere ben böylesi beni benden eden yaşamı istemiyorum,İsyanların kol gezdiği yaslı diyarlarda boğuluyorum.Bir medet YARADAN... 
Bir medet bin YARAYI söker.... 


YAZAN:KADER OYUNCUSU 
11/03/2012 
İZMİR 
( Hayatın Süprizleri başlıklı yazı Suna İPCİ tarafından 11.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.