-İnsan insanın kurdudur,ama asla köpeği değildir. 
-Bekleye bekleye yaz,kış gelince de ayaz olur. 
-Bütün bildiğim,bir şey bilmediğimdir,diyen adam kendi ağzı ile cahilliğini itiraf etmektedir. 
-Demir demiri,bilgin bilgini biler;hoca da öğrencileri eler. 
-Bilmediğin ot karın ağrıtır,sonradan zengin olanlar da bol bol akıl dağıtır. 
-Davulun sesi uzaktan,paranın sesi de yakından hoş gelir. 
-Dağdaki davar,bağdaki yaprağı soyar. 
-Kitap olmayan kitaplar da,insan olmayan insanlar da vardır. 
-Kötülük eken pişmanlık biçer,iyi kaynak suyunu inekler içer. 
-Bir insanın ruhunu mektuplarında çırılçıplak görebiliriz,ama ayıptır diye bakmayız. 
-Soylu babaların çocukları soylu,boylu babalarınki de boylu olur. 
-Talihli olanların horozları bile yumurtlamaya başlar,talihsiz olanın başına yağsın taşlar. 
-Herkes kendi mutluluğunun demircisi,benliğinin de kemiricisidir. 
-Öfke baldan tatlıdır,ye Memet ye… 
-Ölümden daha güzel bir şey olamaz,bunu diyen gene de yaşamaya doyamaz. 
-Her kafası koca olanı âlim,her bağıranı da zalim sanma. 
-İnsana akıllı dost ve sağlam bir post gerek. 
-Düşünüyorum,öyleyse varım;ama bir kere de söylesin karım. 
-Dünya malı dünyada kalır,sen yemezsen eller alır. 
-İlim ilim bilmektir,talebelikse tahta silmektir. 
-Dünya inanıyor ya,sen yazmana bak;herkes kaz değildir arada bir de olsa çıkar vak vak. 
-Balık gelecek yerden solucan esirgenmez,alıkların yedikleri herzeler dinlenmez. 
-Bakan yemez,kapan yer;peki kardeşler ve yeğenler buna ne der? 
( Boş Sözler başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 29.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu