Yokluğun düştükçe gözlerime Gözlerim tutsak,gözlerim ağlamaklı Kirpiklerim yanıyor Tut bakışımdan ey can Islansın ellerin Ellerin ki bana yasaklı... Ellerin hasret, ellerin ayrılıkmış Aşkın yüzünü yere eğip, en güzel düşlerimi çalmış
Seneler vurdukça yalnızlığımı Yüreğimde sonsuz bir ağrı Ben sana yorgun ,ben sana bitap Senin gibi koktukça gecem Ellerimde ağladı gündüzüm utanarak Üşüdü gözlerimde hüzün Hasretinle yanarak... Hasretin ki içimde koca bir yıkım Hasretin yara Yokluğun kadar ,canımı düşürdü dara... Bilirim dikiş tutmaz yeri derindir Üstüne tuz basan ,o çocuk ellerindir Dokunduğum her yerde sanki izleri var
Öldüremedim bir türlü içimde seni Gözlerim hala gözlerini saklar Baktığım her yere yüzünü bıraktı acın Uslanmadı yokluğundan ne cadde ne sokaklar... Ölümlere doğdum gidişinin ardından Tutsak kaldım gözyaşıma Hasret ekip bakışıma ağladım yaşım kadar...
Hani güneşimdi gözlerin Ruhumu okşardı bakışın Canıma can katarak Kokun kokuma karışmışken bu kadar Söyle seni nasıl unutayım Yüreğimi yakan ateşimdin sen içime akan gözyaşımı söyle nerde kurutayım...
Şimdi sen yanım yarım,sol yanım buruk Hazan dalına konan serçe gibiyim Göçemedim yokluğundan ,kanadım kırık Hasretinin rüzgarında savruldu umut Gittiğin mevsimde gel Bir kez daha kokmasın sonbahar ayrılık Bilirsin ben sende sevmiştim eylülleri Ölesiye tutkulu ,ölesiye deli...
Gel de tut yalnızlığımdan Ağladığım kadar güldür yüzümü Vuslatın kurşun olsun ,yokluğunu vursun Mutluluğun gözyaşıyla yıka hüznümü...
( Tutsak Kaldım Gözyaşıma başlıklı yazı A.KARADOĞAN tarafından 10.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.