Dile Getirilemeyen Umutsuz Duygular...
Dile getirilemeyen duygular ne kadar acıdır.Bu duygular adeta uzuvların savaşına sebep olur.Kalp, gizli kalmış duyguların ifşa edilmesi için hızlı hızlı çarparken dil buna engel olur.Bir türlü galip gelemez kalp.O duygular ki insanın içinde buhrana sebep olur, fırtınalar kopar ancak dil bu duyguları telaffuz edecek kadar dönemez.Bir dağın yamacına çıksam veya açılsam denizlerin engin ufuklarına.Orada dile getirsem bu duygularımı sesimin çıktığı kadar haykırsam rahatlar mıyım? Bu sefer dil, kalp üzerinde zafer elde etse savaş biter mi?
Senin olmayan bir şeyden korkmamalısın aslında.Çünkü onu kaybetme gibi bir riskin zaten yok ancak kazanabilme şansın var.Bu şansı değerlendirmek için gizli kalmış duyguların mutlaka açığa çıkmalı.Bu duygular ifşa edildiğinde karşılığını bulamazsa ve umut yoksa...
O halde insan mantıken diğer yolu seçer; unut gitsin! Ancak bu yol çok acı veren dikenli bir yoldur.Ve şu da bir gerçek; bizler üzerinden izler geçmiş kara benzeriz, o izler ki yeni karlar yağmadan kapanmaz.
(
Dile Getirilemeyen Umutsuz Duygular... başlıklı yazı
Mete HAN tarafından
21.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.