Susma Yüreğim !
son demlenmiş cümleni bul,dök içine yüreğimin... ateşinde erisin ruhumİbrahim'i duruştarüzgarın getirsin özünügül devşirsin saray bahçesindebahçevan...Nemrud'i çığlıklar değmesintemiz kulaklaraod'una atılan, odunu yesin balıklar...keçe dövülürcesine dövülsün,ısla/tıl/nsın dimağımrutubetli duvar dibine çömer gibikonulsun istif istif...ağyar,ah yar demeden...gönlüm efyar desin...çömez gecelerim olsun aşk adınasıyrılsın saflığı düzeniminsır içinde beklerken;sur çalınsın İsrafil elinde...bölük bölük efkar dizdiler;karanlıkta kararımaayrılık, zilleri çalındıkuytu, köhne, kara kuyulara...yusuf göründü sankikanlı gömleği çürümüşcesineşanlı yüreği gül'ümüşcesineKül yüzlüler utandıGül yüzlüye ihanette... belkıs elinde bıçakdoğransın salkımsaçakuhrevi gecelerdegünlerim ışıyacak...susma yüreğim dilsizlere dil ol ki,dinsizlere gün doğmasın...son deminde damlayankurşuni bir cümleydi;kaynamadan içime...
(
Susma Yüreğim ! başlıklı yazı
Arzeni tarafından
5.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.