Demir tava geldi...
Kömür tükendi...
Akıl başa geldi ...
ömür tükendi...


m.ali ünsal.

Açıklama:Demirin tava gelmesi:şekil verilecek demir önce çok yüksek derecede harlı ateşte ısıtılır...
ve daha sonra şekil verilir...

Şairin...şiir severlere birkaç sözü:

Buradaki kömürün tükenmesi..tam demire şekil verecekken bitmesi...
ve insanların Aklı başına gelene dek zamanını boşa harcadıkları ve değerlendiremedikleri anlatılıyıor..
Akılları başına geldi derken birde bakmış kendilerine verilen ömür bitmiş oluyor...

Avera yıllar Romanındaki son sayfasındaki son pişmanlık fayda vermez sözü işte burada değer kazanıyor...
keşkelerin hiç olmadığı nice mutlu günler dileğiyle..saygılarımla..
( Tükendi... başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 20.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu