Menfaatin kölesi olmuş çürük ruhundan bana bir nokta dahi verme hayat istemiyorum sana karşı yüreğim yanlışlıkla bile olsun yumuşayacak diye korkuyorum,çirkinsin işte ,küçük çıkarlarınla çirkinsin. Keşke aklımı insanlığımı ortaya koyabilsem ne kadar da komik olduğunu göstermek için ama koymuyorum... içinde barındırdığın O süzme insancıkları sevmiyorum,. Ben kurallarımla ve prensiplerimle gayet iyiyim. sertliğimle aptallığımla öfkemle kendime has duruşumla bir miladın öncesiyim,bulaşma bana hayat ben resmini dahi yapamıyorum artık cünkü resme akan siyah renk dışında bir şey olamayacak susuyorum konuşmuyorum sana hayat zamanın benim için hazırladığı sokaklardan yürüyeceğim sonumu getiren çizgilerine adımı kazıyarak ...
En tatlı yanının dahi çok acı olması ve bir gün geberip gidecek olanların üstünde yürümek içIn kurduğu kirli emelleri ve ayakta gezen cenazeler suretinde’ olduklarını aynalardan seyredemeyecek kadar aptallar.Limanlarin bile yalniz ticaret hayat, sevgi gemilerin demirleyip demirleyip masmavi sulara üç kuruş çıkar uğruna el sallayıp başka başka limanlara terkediyor. dalgalara kapılarak dalga gecer gibi yani böylesine korkunç hayalin karşısında "sen bir hayalsin ve asla göründüğün gibi değilsin oyun oynama isteğine karşı çıkıyorum oyuncaklarımı kaybedeli yıllar oldu ben seninle oynamak istemiyorum...saklanıyorum benliğime hadi kolaysa bul beni önüm arkam sağım solum sobe ! hadi artık kolaysa bul beni...

( Hayat Oynamıyorum Artık Senınle... ... başlıklı yazı Berrin Korkmaz tarafından 28.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu