*İnternet âleminde Oruç Baba olarak tanınan yazarın sosyal paylaşım sitelerinde sıkça karşılaştığınız özdeyişleri (aforizmaları) bu kitapta bir araya getirildi.
*Konularına göre düzenlenmiş binlerce aforizma ve hepsi de orijinal.
*Bir başucu kitabı olarak hazırlandı.
*Düşündürmeyi ve sorgulatmayı amaçlıyor.
*Esere internetteki tüm kitap satış noktalarından ulaşabilirsiniz.
Eserin Künyesi:
Eserin Adı :ORUÇ BABADAN AFORİZMALAR
Yazarın Adı : Ömer Faruk Hüsmüllü
ISBN : 978-605-4543-31-1
Sayfa Sayısı : 155
Ebad : 135x210
Kapak Cinsi : Karton
Dili : Türkçe
Fiyat : 10.00 TL (KDV Dahil)
Tür : Özdeyişler
Çıkış Tarihi : 06.08.2012
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Genel Yayın Yönetmeni: Nihat Polat
Editör: Emel Polat
Sayfa Tasarım: Gülcem Oflaz Mırık
Kapak Tasarım: Arzu Demir
Oruç Baba’dan Aforizmalar’dan birkaç örnek:
*-Acılar, hayatın heykeltraşlarıdır. Çekiç darbeleri nasıl ki kayayı yontarsa, acılar da insanı yontar ve mükemmelleştirir.
*-Zulüm gören, intikam bıçağını bilemeye başlar.
*-Akıl bilginin fabrikasıdır, evrendeki her şey de bu fabrikanın hammaddesidir.
*-Uçurumları aşmak için insana kanat değil, akıl gerekir.
*-Her yerde aşk! Köşe başlarında, televizyonlarda, şarkılarda, kırlarda, evlerde… her yerde; kısacası işportaya düşmüş bir aşk; ama ne yazık ki gerçek alıcısı yok. Aşk da düzene uymuş, piyasa kuralları geçerli. Yani arz-talep meselesi.
*-İhtiyaçlarını azaltırsan, esaretine de son vermiş olursun.
*-Denizdeki fırtına, gücü yeteceğine inanmasaydı kocaman gemilere saldırır mıydı?
*-Büyük olaylar büyük adamları yaratır; büyük adamlar da büyük olayları. Küçük adamlara da büyük olaylar ve büyük adamlarla övünmek, ya da onları kötülemek kalır.