DARBELİ GECELER 


Bir çığ bulutu sürükleniyor üzerime 
Gözlerim hala gri renkte 
Bir ses bir nefes beklediğim 
Çaresizim boğuluyorum bu kentte


Hayat bir çift gözkapağının açılıp kapanması kadar o denli kısa ki!!!
Bu kısa zamanda insan en azından mutlu olma çabalarına giriyor..
Normal olan hayatı daha da güzelleştirmek için elinden her geleni yapmak için yoğun çaba harcıyor...
Tüm bildiklerinden ve var olacak olumsuzluklardan sıyrılmaya çalışıyor..
Bir seveni olsun istiyor ona dörtelle sarılmak varlığıyla mutlu olmak istiyor.Yaşam istiyor karanlık dünyasının aydınlatacak sevenlerini...
Hep bir umut yüklü ufacıkta olsa seven gönlünde...
Maalesef kadere inat kurulan hayaller yaşanamıyor,kul kaderini değiştiremiyor..
Kurulan dünyalar bile yetersiz kalıyor...

KADER /VAROLAN KADERİMİ BİR GÜLDÜRSEN ARTIK....



YAZAN:suna ipci
31/08/2012
İZMİR
 
( Kaldırın Karanlığımı başlıklı yazı Suna İPCİ tarafından 31.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.