Güncel Konumuz Ve Sorunumuz Terör
1982'den itibaren terör sorunu devam ediliyor ve bir türlü bu soruna dur diyemiyorlar. Her gün onlarca askerimiz zalimler tarafından katlediliyor,artık genç fidanlarımızın göz göre göre katledilmesini istemiyoruz.
Bunun için ilk önce kendi iç karışıklarımızı çözmemiz lazım yani iktidar,muhalefet ve hepimiz bir araya toplanıp ülkepiz için birlik olmamız lazım bunu yapamsak nekadar islahat olursa olsun her zaman bu sorun devam edecektir. Lütfen birbirimize düşman olmayalım çünkü biz kardeşiz ve çünkü biz müslüman türk devletiyiz.Bu devlet ne zorluklarla bir araya gelmiş,bukadar zorluklarla kurulmuş bir devletin bir terör hiçinden sebeb parçalanmasını istemiyoruz, unutmayalım ki biz 600 yıl imparatorluğunu sürdüren Osmanlı'nın torunlarıyız. Ne olursa olsun, bize dimdik ayakta durmamız yakışır.
(
Güncel Konumuz Ve Sorunumuz Terör başlıklı yazı
RTE2023 tarafından
9.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.