Minik çocukla babası arabada gidiyorlardı.
Güvenli gitsin ve sesi çıkmasın diye arka koltuğa oturtturmuş,eline de bir elma vermişti yemesi için .
Çocuk elmayı bir süre yedikten sonra kabuğunun altındaki beyaz kısımların karamaya başladığını fark etti
ve babasına sordu:"Babacığım ! Bu elma neden kararıyor?"
Baba:" Çünkü sen elmanın kabuğunu yedikten sonra iç kısmı ortaya çıkıyor.Bu iç kısım Hava ile temasa geçince kimyasal tepkimeye girip okside olmaya başlıyor.Bu meleküller yapıda değişikliğe ,o da rengin değişmesine yol açıyor"
Bu cevaptan sonra arabada uzun süre sessizlik oldu,ardından minik çocuk etrafına bkarak hafif sesle babasına sordu."Baba! Benimle mi konuşuyorsun?"
*Bir oyunun provası yapılıyordu.Rolünü bitirip sahneden çıkan doktor küliste bir kızla karşılaştı .
Onu gerçek sanan küçük kız "Doktor amca ,doktor amca !dedi,"Beni muayene edermisiniz?" dedi.
Doktor rolündeki oyuncu gülümsedi: "Yavrum ,ben gerçek bir doktor değilim ki ..."
Küçük kız hemen elindeki oyuncağını uzattı:
-"Siz de o zaman bebeğimi muayene edin!"  (dedi)

M.Ali Ünsal
( Benim Bebeğimi Muayene Edin.. başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 21.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu