[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4


 

Bugün yedi aslan şehidimiz daha var

Ananızın örekesine yağacak kar

Dağları edeceğiz it soylarına dar

Allah diyerek Vatana olacağız yar

 

MCU



Şerefsiz köpekler kudurdu gene,
Mehmedin yüreği kana bulandı...
Yuh olsun onlara destek verene...
Gene anaların yüreği yandı...

gizli özNe...


Mehmedim sonu cennet müjdeli bir mücadele içindesin,

Ne mutlu ki bu mücadelede sen kahramansın karşın hain!

O hain ki bilmez anlamaz sormaz..'' ölüyorum da ne için?''

Mehmedim sen rahat uyu..amaçsız cana kıyan cehaletin,

Yüzünü iki cihanda da güldürmeyecektir Yüce Rabbin!

 

Gkhn



Yol aldı ki ihanet gerzek hala bağırır

Nedendir öldüğünü bilmiyor bu Mehmet'im

Açılım türküsünü akşam sabah çağırır

Gidiyor vatan diye gelmiyor bu Mehmet'im


Bekir Akbulut


 

Lütfen tebrik beğeni vs tuşlamayınız, göz pınarlarımız kurudu, yüreğimiz çatlayacak, canlarımız çoook yangın ama çoook yangın, itin soyu sanki altı altı yedi yedi tarifeye bağladı cinayetlerini, iki satır bari yazayım istedim çaresizlikten, başkası gelmiyor / gelemiyor ellerimizden, Rabbime duadan başka, illa ki bir katkı istiyor iseniz yazın siz de iki satır yapıştırayım altına ya da yazmayın fark etmez, laf olsun.. içim acıyor dostlar, vallahi billahi nefesim daralıyor.

( Bizi Sayıyla Mı Sandın Pv..k başlıklı yazı MCU :) tarafından 25.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu