Kariyer ve yetkinlik şahsiyet ve etkinlik

Serbest hece ve her tür ifadede seçkinlik

Elbet zor değil tahmin kim ola ki bu kalem

Güçtür başarı hazmı kin kusuyor geçkinlik

 

Yazdı çizdi olmadı tevazu er patladı

Bozmadı duruşunu lafı sözü katladı

Yaştan baştan utanmaz var bir kaşar güruhu

Bilgiye selam varken kelle yağır çatladı

 

Kayıptır geç tanıdım lakin yekmiş anladım

Şaştım kaldım bildikçe eşe dosta fanladım

Kendi orduya bedel gerekmez el kol omuz

Tanrı dedi ki onu sanatla nişanladım

 

Ezcümle ithaf sarih GizLi ÖzNe’dir baki

Şevk ile oluruz tüm yazılarına saki

Edeptir her biyatı imgeyi onda sevdik

Divanda mola verdik  mensur ilk  günden vaki

 

 

MCU

 

 

mef'ûlü / mefâ'îlün / mef'ûlü / mefâ'îlün



NOT : Şu an itibariyle şiir altında yorumu bulunan arkadaşlardan özür dilerim zira son mısrayı yoğun yanlış anlaşılma üzerine değiştirdim. Budha topluluklarında güçlü/ zayıf klanlar ve kanaat kabileleri arasında siyasi ifadelendirmeler ile tablet üstüne yazışmalar olur ve daha sonra da ülke şehir gibi isimlendirmelerle Shaolin'in hedef küçültme / büyültme teknikleriyle kung fu karşılaşmaları yapılırmış. Ben de Avrupa Birliği ile Kuzey Atlantik Paktına şahsi tanımlama gönderimleri ile bir çözümleme yapmış idim son mısrada, vurgulamak istediğim de akılcı yaklaşımlarla bireyin deneyiminden de bağımsız olarak siyasi gelişmelerden etkilenmeden başarıya ulaşabileceğine dair idi. Oysa bir önceki mısra ile de anlam açıktı ama önemli olan benim neyi kasdettiğim değil nasıl anlaşıldığı, bunca açıklamak da şiirin ruhuna zarar verdi ama sanırım doğru olanı bu.


siz edebiyata bir lütufsunuz Sayın GizLi ÖzNe ...

( Sen De Yaz İçtimada / Gizli Özne başlıklı yazı MCU :) tarafından 15.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.