alt

MUSTAFA AKSUNGUR'UN GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KERİM ÖZBEKLER'E GÖNDERDİĞİ E MAİL (MEKTUP)...
Değerli Üstadım Sayın Kerim ÖZBEKLER’e;
Sayının Üstadım; 
Eskişehir, Çifteler Köy Enstitüsü, 1944-45 Ders-yılı çıkışlı bir köylü çocuğuyum. Bu güne değin bastırabildiğim 7 kitabım oldu. Daha bastırılmaya hazır 30 kitaplık birikmiş yazılarım var. Dar olanaklarımı da bu 7 kitabımın basımı işine harcayıp tükettiğim için, bekleyenleri bastıramıyorum. Şu an sıfır-dayım.
Yaşım 85. Can-alıcı meleğiyle sözleşmemiz var: Bu 30 kitaplık yazılarımı kitaplaştıran bilmem için bana 120 yıl ömür tanıdı. Ama hiç güvenim yok; Her an kalleşlik yapıp: “Ben sözümden döndüm Aslanım; Haydi, seni götürmeye geldim!” diyebilir...
Kitaplarımın dökümünü aşağıda sunuyorum. Her-birinden biner tane bastırmıştım. Yarıdan çoğunu “Bağış” olarak imzaladığım halde halen depomda 700’er kitap, ambalajlarında paslanmaya terk edilmiş durumda ağlaşıp duruyorlar...
Basılmış kitaplarımın dağıtım ve satımı, basılacak kitaplarımın da basımı için, bir “Kültür Aşıklısı” olarak tanıdığım Kerim ÖZBEKLER’e onurluca başvurma gereğini duydum.
Basılmış kitaplarımın listesini aşağıda sunuyorum. Açık adresinizi bulamadığım için kitaplarımı size postalayamadım; adresinizi de bekliyorum. Sevgiler, saygılar Efendim.(25 Aralık 2012) (m.a.a.)
KİTAPLARIN DÖKÜMÜ;
1- Yunus Emra’nin Doğuşu. Mayıs 2008 Normal Boy, 316 Sayfa.
2- Atasözleri ve Atasözü Nitelikli Deyimler. 2010 Büyük Boy, 648 Sayfa. (21.533 Atasözü içerikli.)
3- Atasözleri Açılımı. 2010 “ “ 244 Sayfa (200 Atasözümüzün açılımı.)
4- Dantelli Kutu (Küfürlü Atasözleri). 2010 “ “ 160 Sayfa (Gün-Def’e yazılmış 7 Mektup.)
5- Özdeyişler-Özlüdeyişler-Özentideyişler. 2011 “ “ 308 Sayfa (3231 Adet ÖZDEYİŞ içerikli.)
6- Köroğlu Destanı – Anadolu. Mayıs 2012 “ “ 112 Sayfa (Koşukla yazılmış.)
7- Köroğlu Destanı – Uygur.(*) Mayıs 2012 “ “ 80 Sayfa (Koşukla yazılmış.)
*) Koşukla yazılan Köroğlu Destanları kitabının ikisi bir arada basıldı. M.a.a.
MUSTAFA AKSUNGUR
[email protected] 

**

Not: Bu mail(mektup) sayın Kerim Özbekler'den izin alınarak yayımlanmıştır...

( Seksen Beş Yaşındaki Bir Yazarın Feryadı başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 25.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu