Daha on dörttü yaşı tamda eğitim çağı

Koparttınız okuldan onu çekip aldınız

Ne bir defteri kaldı ne kitap ne saç bağı

Yazık geleceğini ellerinden çaldınız

 

Akşamdan çantasını kapıya koyamadı

Masmavi önlüğünü erkenden giyemedi

Okumak istiyorum bırakın diyemedi

Cellât gibi hepiniz üzerine geldiniz

 

Gelinlik giydirdiniz tutup kızın kolundan

Acısı eksilmedi aylar boyu solundan

Destek beklerken yazık bir Allahın kulundan

Merhamet etmediniz yüreğini deldiniz

 

Önce tecavüz edip rahme dölü koydunuz

Hatce gebe kalmıştı bunu sizde duydunuz

Karnında bebesiyle onu çayda boğdunuz

Rabbin verdiği canı almayı hak bildiniz

 

Kar beyazı alnına kara leke sürdünüz

Tazecik bir fidanın defterini dürdünüz

İki metre kefeni garibe çok gördünüz

Aşiret kararıyla kütükten de sildiniz

 

Çaldınız baharını göremedi ki yazı

Belediye defnetti yazık gencecik kızı

Hatice’nin ahları ahrette bulur sizi

Sizlere CANİ denir zannetmeyin kuldunuz
 
 

BATMAN Çayı’nda geçen hafta boğularak öldürülmüş halde cesedi bulunan 15 yaşındaki H.D.’nin Diyarbakır’da 2 kuzeninin tecavüz etmesi sonucu hamile kaldığı ve aile meclisinin töre kararıyla öldürüldüğü ortaya çıkması ardından H.D.’nin Batman Devlet Hastanesi morgunda bulunan cesedini henüz alan olmadı. Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü tacüvüzle suçlandıktan sonra kayıplara karışan kuzenler S.D. ve Ö.D.’nin yakalanması için çalışmalarını sürdürüyor.

Batman’dan geçen Batman Çayı’nda 17 Aralık tarihinde cesedi bulunan H. D.’nin kuzenleri S.D. ve Ö.D.’nin tecavüzüne uğrayıp 4 aylık hamile olduğunun ortaya çıkması ardından polisin yaptığı çalışmada dedesinin azmettirmesiyle 2 amcası tarafından töre gereği aile meclisinin aldığı kararla öldürüldüğü belirlendi.Annesi tarfından red edilen genç kızın cesedine kadın hakları dernegi sahip çıktı.
Karnında 4 aylık bebeği ile Diyarbakır Belediyesi işmakinalarının açtığı mezara defnedilen genç kıza 2 metre kefen nasip olmadı.genç kız ceset torbası ile mezarına defnedildi.
 
 
Bunun adı töre değil vahşettir vahşet!!!
( Haticenin Suçu Ne başlıklı yazı S.SAMYELİ tarafından 28.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu