Habersiz Çekilen Fotoğrafımız  //

 

Kasabamızda düzenlenen “ kediler arası güzellik yarışmasında”  1. seçilince çok mutlu oldum.

Annemden izin alarak bu mutluluğumu arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Sevdiğim arkadaşlarımdan bazılarını dün akşam eve davet ederek bir parti verdim

Yedik, içtik

Güldük oynadık

Şarkılar söyleyip dans ettik

Tam o sırada tv de bir belgesel filim

“Hayvanlar alemi ” belgeseli var .

 

Birden dikkatimiz oraya kaydı ve arkadaşlarla ortak karar vererek eğlencemize biraz ara verip tv nin karşısına dizildik, pür dikkat belgesel izlemeye başladık ki, ne de olsa bizi ilgilendiren bir filimdi çok da heyecanlı ve maceralı idi …

Arkadaşlardan biri, biz tv karşısında iken habersizce bizim fotoğrafımızı çekivermiş !

 

Pek de güzel çıkmışız, her birimiz ayrı bir güzellikte ve sevimlikteyiz.

Ben de bu çok beğendiğim resmimizi feesbuka koydum ki; sizler de bakın, görün diye,

 

Nasılız ama,

İyi etmiş miyim ?

 

Bizlere çok iyi davranın, bizlere  kıymayın ne olur sevgili insanlar !...

 

 

* muzaffer yıldırım

( Habersiz Çekilen Fotoğrafımız başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 10.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu