"Sevmek"
Sözcük anlamıyla herkesin kolayca kullandığı bir söz.Benim merak ettiğim kaç kişi anlamını bilerek ve hakkını vererek söyler veya yaşar.Sevmenin asla bir pazarlık olmadığını,sevmek için sevilenin varlığından çok sevenin sevme sanatında uzman olması gerektiğini,küçücük hesaplara yer bırakmayacak kadar kocaman bir yüreğinin olması gerektiğini kaç kişi biliyor acaba?

"Seviyorum derken,sevdiğim için sevdiklerimden vazgeçebiliyor muyum?
Onu benim istediğim gibi değil,onun istediği şekilde seviyor muyum?
Onu sevdiğimi ben istediğim zaman değil,onun duymak istediği zaman söylüyor muyum?
Uykudan gözlerim kapanırken bile, uykusunu kaçıran şeyi merak ederek benim de uykularım kaçıyor mu?
Onu uykusuz bırakan şeyi paylaşmaya her zaman hazır mıyım?
Hasta olduğunda benim de ateşim çıkıyor mu?
Sevdiklerini, hiç ilgi alanıma girmedikleri halde tanımaya,sevmeye çalışıyor muyum?
Onsuzken de yaşamayı biliyorken, onunla yaşamanın doyumsuz olduğunu hissediyor ve bunları ona da söylüyor muyum?
Ona dokunmak için hissettiğim arzuyu hissettiğin de bakışlarının "hayır"larını olgunlukla karşılayabiliyor muyum?
"ONU DAHA FAZLA NASIL MUTLU EDEBİLİRİM" sorusu çabalarımı yönlendiriyor mu?
O gülerken yüreğim coşuyor ve ağlarken de gözlerim nemleniyor mu?
Onun bütün yaşam kesitlerine ambargo koymak isterken egom,onun özgürlüğüne,bireyselliğine saygı duyuyor muyum?
Bir gün"gidiyorum"diyeceği korkusuyla zehirlemeden hayatı,bu günün keyfini birlikte çıkarabiliyor muyum?

Bütün bu sorularımın cevabını yüreğim "evet"liyorsa ancak "seviyorum"diyebilirim gururla, çünkü sevilmekten çok daha büyük bir erdemdir sevmek.

Soruların cevapları "evet" olsa bile tereddütle çıkıyorsa"evet"ler ağzımdan,ben sevmeyi hiç becerememişim elbet.
"Seviyorum" derken bile serap görmüşüm demet,demet.
( Sevmek başlıklı yazı AKKAN tarafından 23.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.