Sana sayısız şiir yazdım. Kimseye söylemedim,göğsümde sakladım.
Hayal kurdum, içinde mavi öğleden sonraları , içinde ilkbaharlar.. İçinde ellerin. Ki en güzel onlar dokurdu saçlarıma. 
Beni merak etme iyi değilim. Elbette iyi değilim... İçimde kar fırtınası , içimde yorgun bir fatişe, içimde meşhur piç. 
Cigara içiyorum bazen, sahilde. Bazen akşamlar olmuyor. Bazen yağmura yakalanıyorum,bilerek kaçıyorlar, kaçanları izliyorum, kaçanlar kayboluyor, oturuyorum, 
ağlıyorum. 
Hiç merak etme iyi değilim. Biraz kokainliyim.. Biraz kaybetmiş, biraz da tükenmiş...

Peki ya sen ; avucumda derin bıçak yarası. Sen; durmadan kanayan organım.. Sen; ömrümün yaması sökülmüş lekesi. Sen ; dostum, düşmanım, sırdaşım, yabancım.. Sen; ciğeelerine kadar sevdiğim.
Nasılsın ?
( Nasılsın başlıklı yazı nikotinsiz tarafından 24.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu