Hani duaların bizim içindi Tanrı'dan sonra taptığın, yeminlerindim Kıblesiydim kalbinin
Hani ay bize doğardı Aşkımızın şahidiydi batan güneş Yağan yağmur
Hani nefesin, aşın, ömrün diğer yarındım Hani ben güneş Sen kar tanesiydin aşkımla eriyen
Hani aşkımıza Tanrı şahitti Dilden dile asrın masalıydık Mecnun'dun Kerem'din Ferhat'tın Sabrınla kuyuya düşen Yusuf'tun.
Hani altın sarısı saçlarımı taramaya Deniz mavisi efsunlu gözlerime bakmaya doyamazdın İçin titrerdi.
Hani sana türküler şiirler okutan bendim Dudaklarımdan içtiğin şarap Sana ab_ı hayattı.
Hani koparmaya koklamaya kıyamadığın Gonca gülündüm Papatyalar güller aşkımızın sembolüydü. Mutluluğun resmi bizdik Semâya kanat çırpan kuşlardık.
Hani sözlerimiz bitse de Lâl olan halimiz aşkı haykırırdı. Bizim için gökyüzünden avuç avuç sevi topluyordun Mavi bulutlardan umut biçiyordun
Hani ayrılık sözünü silmiştin kitabından Her sayfasından bize vuslat yazıyordun satır satır
Hani gözümden akan yaşa dayanamaz Sol yanından kanardın Benden sonra kimseyi sevemezdin Gönlüne haramdı Lâldın amaydın sağırdın başka sevdalara Hani ezelden ebedeydim
Hani ellerin kanda olsa sevdamıza sahip çıkacaktın Birlikte ölümün koynunda uyuyacaktık Yedi yıl mutluluk Yedi yıl ayrılık Yedi yılda ölüm mü sevgili? Bizi Azrail dahi ayıramazdı hani...
( Hani başlıklı yazı Çobanyıldızı tarafından 10.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.