1 Efendiye Selam

EFENDİYE SELAM

 

İnsansak, insanı anlamalıyız.

İnsansak, insanlara insanca davranmalıyız.

İnsansak, insanın onurunu, gururunu korumalıyız.

İnsanız madem, öyleyse sinemizdeki kaplan kinini bertaraf eylemeliyiz.

İnsanız madem, sabra yapışmalı, saygıda, bilgide, ahlakta ve hizmette yarışmalıyız.

İnsanız madem, insanı inciten, insanı küçülten her türlü davranıştan sakınmalıyız.

"İnsana sadakat yaraşır  görse de ikrah" diyen ne güzel demiş.

İnsan için saygı, görgü, nezaket, vefa ve duyarlılık hazine değerinde kıymettir.

İnsan, insanlığı ile insanlaşır.

İnsan, fedakârlığı, fazileti, adaleti ve hakkaniyete bağlılığı ile hayvanlardan farklı ve üstündür.

Düşüncesi, mantıkî tutarlılığı, yarınlara yönelmesi, maziyi geleceğe aktarabilmesi ve inanması ile insanın yeri imrenilecek güzelliktedir.

Tüm varlıklar insana imrenmekte haklıdırlar.

İnsan, varlıkların efendisidir çünkü.

Efendiye selam.

 

 

Fikri HAKLI

( Efendiye Selam başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 3.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.