DR. LÜTFÜ ŞEHSUVAROĞLU ÜSTAT



27.08.1957 Erzincan doğumlu.


Nüfusa kayıtlı olduğu yer Sivas.


Evli, üç çocuk babası.


Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi Bölümünü bittirdi


Avrasya Yazarlar Birliği kurucusu.


Selçuklu SOGEV(Sosyal Güvenlik Eğitim ve Dayanışma Vakfı)Başkanlığı ile Türkiye Yazarlar Birliği) Genel Başkanlığı yaptı.


Ocak 2005’ten itibaren TRT Yönetim Kurulu Üyesi.


1986’da başlayan doktora çalışmasını tamamlayıp Avrupa Topluluğu Karşısında Türkiye adıyla yayınladı.


1983’te Genç Sanat Yayınevini kurdu.


1975 – 1980 yılları arasında Genç Arkadaş, Hasret, Nizam-ı Âlem dergileri yayın yönetmenliği yaptı.



Namık Kemal, Mehmet Âkif, Ziya Gökalp, Necip Fazıl, Nurettin Topçu,Toprak ve Su Kaynaklarını Muhafaza ve Geliştirme – Strateji Yönetim Eylem Planı, Milli Sivil Stratejik Konsept, Su Barışı – Türkiye Ortadoğu Su Politikaları , Münzevi Pürtelaş Avrupa Topluluğu Karşısında Türkiye,Kafes (Roman) Genç Sanat Yayınları ve ,Esir Türkler isimli eserleri yayınladı.


Türkiye Yazarlar Birliği 1999 Fikir Ödülü, Türkçe’nin Uluslar arası Şiir Şöleni Türkmenistan Katılım Beratı, Bu Toprağın Sesi 10. Yıl Hizmet Beratı, Dünya Yüzü Kazak Kurultayı Beratı, Muhtar Avezov 100. Yıl Beratı, Şehriyar 100. Yıl Beratı gibi ödüller aldı.


Mert bir Anadolu delikanlısıdır.


Prof. Dr. Erol Güngör’den, Üstat Necip Fazıl Kısakürek’ten, büyük alim Seyyid Ahmet Arvasi’den ders almış.


Ülkü Ocakları Genel Başkanlığı yapmış uzun yıllar.


Türkiye Yazarlar Birliği Genel Başkanlığı var.


Milli duyguları besleyen gazetelerde başyazarlığı var.


Sincan Belediye Başkan Yardımcılığı var.


Türkiye ve Dünyada Su ve Su Meseleleri konusunda uzman.

 

Tarım Bakanlığında daire başkanlığı var.


En önemlisi de şiirleri var.


Sadece inandıklarını dile getiren.


Yağız bir delikanlıdır dün olduğu gibi bugün de.


Vakarlı mütevazılık şiirlerine hâkim.


Genç şairler daha çok okumalı bu yaşayan alpereni.


Okumalı ve anlamalı.


Selamlar, saygılar ustaya.

 


Fikri HAKLI

( Dr. Lütfü Şehsuvaroğlu Üstat başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 2.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.