HAYDİ BANA EYVALLAH

 


Düşünüyorum.

Düşünmüyorum.

Düşündüğümü düşünüyorum.

Düşünmediğimi düşünüyorum.

Düşünmüyorum diyorum, düşünüyorum diyorum; neden bunu sesli söylediğimi, şair dostlara ilettiğimi düşünüyorum.

Yahu ne yapsam, neylesem düşünmeden düşünemiyorum.

Düşününce iyi ki düşünüyorum diyor, tekrar tekrar düşünüyorum.

Biliyorum ki düşünmek, düşüncesizliğin en tesirli ilacı.

Düşünememek illeti düşünerek tedavi olur.

Düşünmek fazileti düşüncesizliğe çare olduğu müddetçe erdem olarak kökleşir.


Düşününce gerçekten düşündüğümü, düşünmek gerektiğini, düşündükçe insan olacağımız sonucuna ulaştım ya şimdi yine düşünüyorum.

Düşüncesizlik illetine düşmüş insanlar niçin düşünerek dirilmiyorlar diye.

Biraz daha düşünelim.

Biraz daha düşündürelim.

Biraz daha düşüncenin derinliklerine dalalım.

Ben düşünmek için müsaadenizi talep ediyorum.

Haydi bana eyvallah.



Fikri HAKLI

( Haydi Bana Eyvallah başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 5/7/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.