İNANCIN ÖNEMİ

 

 

İnanç; kuvvettir.

 

İnanç; metanettir.

 

İnanç; fazilettir.

 

İnançlı insan; kuvvetli, sabırlı, mukavemeti yüksek, gayretli insandır.

 

İnanç; insanı diri kılar, azmini artırır, ufkunu aydınlık eyler.

 

İnançsız insan, zayıf insandır.

 

İnançsız insanın bir tarafı karanlıktır her daim.

 

İnanç sahibi insanlar, yılmak, yorulmak nedir bilmezler. Yılmak ve yorulmak, inançlı insanın lügatinde yoktur.

 

Zamanla yarışan ve zamanı en güzel bir şekilde değerlendirerek zamanla önceden belirlediği doğru ve faydalı hedeflere ulaşan inanç adamlarıdır, toplumun yüzünü güldürecek olanlar.

 

Bizim her şeyden önce inanç adamlarına ihtiyacımız var.

 

İnanç adamlarıyla inadına iyiye, doğruya, faydalıya, gerçeğe ve geleceğe ilerlemek en sahici hedefimiz olmalıdır her zaman.

 

İnancı olmayan fert, yeterli sayıda inanç adamı olmayan millet; istikametini şaşırır. Yeni ve kuvvetli hamlelerde bulunamaz. Maziyi bilmediği gibi atiyi de göremez.

 

İnanca ve inanç adamına hürmet; medenî olana, medeniyete, ilme ve hikmete saygının gereğidir.

 

Öyleyse her şartta ve her zaman inançlı olalım, inanç adamı olalım ve inançlı kalalım.

 

İnançlarımızın gereğine uygun düşünelim, uygun hizmetler gerçekleştirelim.

 

Ne mutlu inançlı olan ve inançlı kalanlara…

 

Fikri HAKLI

( İnancın Önemi başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 10.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.