YÜREĞİM KONUŞUYOR

 

Elbette her şeye aklımızın ermesi mümkün değil.

 

Elbette her yanlışı ve her doğruyu bilmemiz mümkün değil.

 

Elbette her oluşu, her varlığı alkışlamamız söz konusu olamaz.

 

Kimi anlarız, kimini anlayamayız.

 

Kimini beğenir, kimini beğenmeyiz.

 

Kimine yöneliriz sevinçle, kiminden rahatsızlık duyarız.

 

Kimin kime dost, kimin kime düşman olduğunun belirsizliğe büründüğü anlar olabilir.

 

Kimin kime kimden dolayı hakarete yeltendiğini anlatanları anlamak zorlaşabilir.

 

İnsanı üzenlere sevgi beslemek doğru mu?

 

Kulun kulu incitmesi kulluğunu idrak eyleyenleri düşündürür her zaman.

 

Yanlışa yanlış, doğruya doğru diyenlere saygımız vardır öteden beri.

 

Severiz sevilmesi gerekenleri sevenleri.

 

Biliriz, tanırız Hakkı bilip tanıyanları.

 

Özleriz özü temizleri.

 

Özlemeliyiz özümüzü güllendirenleri.

 

Özümsemeliyiz özümüzü tekrar yeşertecek kutlu gerçekleri.

 

Yeşertmeliyiz yeniden yeniliklere yelken açanları.

 

Yüreklere yuva kuranlara yüreğimizi uzatmalıyız yüreklice.

 

Yürümeliyiz görkemli güzelliklere; usanmadan, bıkmadan, kokümüzden kopmadan…

 

Saygılar, saygıdeğer olana saygı duymayı bilenlere.

 

 

Fikri HAKLI

( Yüreğim Konuşuyor başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 13.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.