Ne için değiştik sanki? 
Neden vazgeçtik on sene önceki hayallerimizden?
Neden o çizgifilmlerde izlediğimiz süper kahramanlar olamadık? 
Büyüdük mü? Yapmayın ama. Herşey için büyümeyi mi suçlayacağız yoksa? 
Beden büyüdü ama hayaller mi küçüldü bu durumda? 
Neden rengarenk gelen şeyler artık solmaya yüz tutmuş bir gül gibi soğuk...
Renkler nerede? Işık nerede? Cesaret özgürlük nerede?
İçine çekilirken hayatın o masum görünümlü çarkının adına toplum derken biz, masumluk nerede farklılık nerede...?
Bir çizgi filmi izleyip dünyayı kurtaracağız diye etrafta dönüp duran bizler değilmiydik ? Ne oldu ? Neden değiştik? Büyüdük, büyüdük elbet. Ama mevzu büyümemiz değil sivrilmekten korkmamızdı. 40 yaşında birsinin spider man veya batman olması bize garip geldi. Değiştik. Aşağıladık belki fikirleri. Azıcıkda olsa o özgür ruhu elinde tutmuş olanlarada müdahale ettik toplum olarak. Lakin söylemem gereken bir şey var ki; 
Biz o yok olan toz kadar umutların ve hayallerin kefaretini asla asla ödeyemeyiz, asla ödeyemeyeceksiniz... 
Şimdi karanlıkta kaybolurken biz, tutmuş dünyanın sonundan bahsediyorsunuz. Size dünyanın sonunu söyleyeyim ben. 
Dünya onun üzerindeki canlılar hayal kurmayı unuttukları gün yok oldu...
//Çağan Iero Way//
( Büyüdük Mü... başlıklı yazı Hayalî tarafından 13.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.