her bekleyiş yeni sevinclerle gelmişti ..ve her gidişin ayrı bir hasret vurgunuydu yüreğime...ve sevdamın varlığında senin kokunla yaşarken..her gidişinde bin kere ölmeyi öğrendim..ağladım olmadığın gecelerde...

..................çok şey bir şeydir bazen..bir şey ise çok şeydir ...
senin suçun gözlerindeydi belkide...sevdanın sıçaklığını kurşun gibi yüreğime işledikce senli günlerim de her bir yaşama ümidimle ve birde senszilikle öldüm ben...yokluğun..hain bir catışmada aniden gelen kurşun yarası gibi işledikce yüreğime bilseydim ..ah bir bilseydim bana bu kadar zulum olduğunu severmıydim seni..adını söylemeye ah ederdim ahdım cıksınki..beceremdim...kaç kere tutup getirsemde yüreğimi senden..yine hep sende buldum kendimi...ve bitişlerim oldun hasretlerinde..bazan özlemlerim öylesine agır basardıki yüreğime..percemlerimden yiterdim..ve her gelmediğim günlerde ölümüme bir dua dökülürdü dilimden yokluğuna ağıtlar yakardım..ve özlerdim seni..yeniden yanımda olsan derdim usulca başımı göğsüne dayamak ve aldığım nefesimde kokunu duymak isterdim...ellerinde güvende olmak ve sıcaklığında ısınmak isterdim..ama hiç biri olamzdı olsada daha sana doyamadan biterdi..ve zaman en büyük düşmanım saatler kanlımdı benim su gibi zaman inadına aktıkça ben sana daha sıkıca sarılır dua ederdim zaman donsun diye..ama olmadı be yiğidim..bir göz kırpması gelirdi senli saatlerim..daha yanımdayken bile özlemin yaktıkca beni..sadece ölmek isterdim..gözlerinde gözlerimi hayata kapamak mutlu ederdi beni kollarında kalmak gibi...

............................ve sen gidince ..ilk önce ben kendimden giderdim...senden gitmeye..sensizliğe gücüm yetmezdi..senin bende çok şey olduğunu bilirdim elbette..ve ben seni ilk gözlerinde sonrada alın terini anlatan o nasırlı ellerinde sevmiştim..cayır kuşları gibi ürkek bakan gözlerin işlemişti sevdamızı oya gibi yüreğime..ve sevinclerle attığım her adımın bana ecel olduğunu bile bile sevmiştim seni...ve ben her gidişinin ardından bakarken caresiz..bir martı gibi kanadı kırık düşerdim gölgelerine..ve çekmezdim perdelerimi belki geri dönersin diye..

................ve sen hiç bilmezdin..belki bilseydin gıdemezdin yiğidim...
işte onun için senin suçun gözlerinde saklıydı..bulut öfkelerinde rahmet yağması gibi sen gözlerinle inivermiştin yüreğime..çöllerime sen yürüdün..rengin rengim olmuştu..ve seni her şeye rağmen bırakıp gidemezdim..

...................seni terk etmenin adı..ilmek tadında ekşirdi dudağımda...yaşamak baldıran zehiri gibi kıvamında kaldıkca hasretlerin de ben bende biterdim...kırılırdı kanadım kolum..ezilerek geçerdim yokluğunda bir daha bir daha kendime sevdama yenilirdim...

ve ben..seni asla terk edemeyeceğimi bile bile...

seni her gidişinde hep terk ederdim..bir adın kalırdı dudağımda birde gözlerimde gözlerin..senin suçun bana terk edilmez olarak gelmendeydi yiğidim...ve her gidiş bir gelişe..ve her geliş bir gidişe gebe bir hayattı bana verdiğin ..her geliş doğum sevinci tadında..her gidiş ölüm sancılarındaydı..taki gelene kadar beklerdim öylece..susardım acıkmazdım aglamazdım öylece kalırdım..nezamanki..sokağımızın başında yüzün görünürdü..baharla toprağına yürüyen kökler gibi cana gelirdim..ve ayaklarım kaıpmıza koşardı..gözlerimde yldızlar yüzümde çoçuk sevinclerimle karşılardım seni..ve senli saatlerime en büyük düşmanın zamandı..su gibi akıp giden zamandı..daha nefesinde ısınmadan daha kollarındaki o güvenlı hururun tadına varmadan gitme vakti arsız bir hazan gibi calardı kapmı..ve ben alnıma bıraktığın bir buseyle oracıkta kalırdım..ve giderdin..daha gölgen eksilmeden duvarlarımdan..daha ayak seslerin merdivenlerimizden duyulmaz olmadan kocaman bir özlem sarıp sarmalardı beni..bir öksüz gibi bakardım gözlerine caresizdim..onun için hep derdim ya yiğidim en büyük suçlu ...en büyük suclu yiğidim....
....................senin gözlerindi....iyiki varsın yiğidim......
( En Büyük Suclu Gözlerindi başlıklı yazı Aysu tarafından 10/17/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.