Ne demek söze nasıl başlamak gerektiğini bilmiyorum ve utanıyorum .
 
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, büyük önder Mustafa Kemal Atatürk, ölümünün 74. yıl dönümünde tüm yurtta törenler ile anılıyorken .Kara bir haberle yine yasa boğulduk
                                           Çıkan haberlere göre sisten dolayı kaya ya çarparak  düşen helikopterde yine on yedi şehit verdik.Ki   hayatını kaybeden on yedi askerimizemi üzülelim yoksa ekranlarda de her şeyin lay lay lom havasında devam etmesinemi ,  vatan sever  ve de  bayrağı için canını seve seve verecek olan  bir insan olarak ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum.. hangi kanala geçsem ayrı bir zevki sefa içinde yayınlar devam ederken,ekran da gördüklerimden  ve duyduğum  müzik seslerinden nefret ediyorum.                                                       
                                           Mustafa Kemal Atatürk öncülüğünde bu vatan için  bu topraklar için şehit olan atalarımızın  allah allah sesleri kulaklarımda  san ki yaşamışım gibi çınlarken  malesef ki  ekranlarımızın hiç bir kanalında  hiç bir yas  belirtisi yok.. kısaca ölen ölür kalan sağlar bizimdir hesabıyla gidiyoruz..bütün yayın  kanallarında bu tür şehit  haberleri  baş gösterirken ben şimdi kendi kendime   soruyorum acısını yüreğinde hissetmedğiniz bir  haberi  yayına vermekte ki amaç sadece reyting  için midir..madem ki çok üzüldünüz madem ki  bu yaslı günde vermiş olduğumuz şehitlerimizin  acısı içinize çöktü  neden  o zaman  hiç değilse bir saat  yapmış olduğunuz yayınları  keserek  yas tutmuyor ..ve yas tutmamıza neden teşkil etmiyorsunuz ..ki tabi ki gelen her şehit haberlerinde benim ve benim gibi insanların içi kan ağlarken. Benim yüreğim tek bir ağıtla kitleniyor....ağlıyorum ve susuyorum...


gömdüm oğul seni toprağa gömdüm
kanlı yaşlarımla pınara döndüm
tabutun üstünde dirildim öldüm
seni vuran eller kırılsın oğul
                                                 
 
                                    Ve gözlerimde canlanıyor san ki  evine ateş düşen anaların babaların bacıların  eşlerin ve yavruların feryadı.. giden bir can diyoruz ama  giden  o bir canla kaç can daha bitiyor biliyor muyuz ? anlıyor muyuz?


giden oğul hiç gelir mi geriye
ah evladım yaram indi derine
hele bakın zalimin eserine
seni vuran eller kırılsın oğul


Ki bazen susmak çok şey ifade eder benim için  büyük bir  isyandır sessizliğim ,ki  daha kaç gün oldu afyonda ki mühimmat patlamasında yirmi beş  askerimizi şehit vereli..her gün aynı azap her gün aynı korku içinde   yaşamaksa  bu, bende her kez gibi duyarsızca yaşıyorum,bir asker bacısı olmak ve vatanımı bu kadar çok severken ..her gün ekranlarımızda   şehit haberleri duymaktan gına geldiğini canımın ta içinde bir yerlerde bir şeylerin hissediyor  yaşıyor ve de  ağlıyorum...
                    Şehit ailelerimize,   vatan severlerimize ve bütün askerlerimize baş sağlığı dilerken, rabbimden   şehitlerimizin acısını çeken bütün yüreklere sonsuz  sabırlar diliyorum..saygımla.....
                            



VATAN SAĞ OLSUN...

aysu


.


             

                                           

                                          


                                           

 


( Bu Şehitler Bizim başlıklı yazı Aysu tarafından 11/10/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.