sen durma...haydi vur hancerini yüreğimdeki sevdana..sakın cekinme yar..sevmişim ya seni böylesine acıma vur...
hiç durma be yar kanat yüreğimi yeni baştan..aşkın giizine yenik kalan gözlerimi ağlat..tutma... ellerine muhtaç ellerimi de bırak..nasıl olsa sevmişim ya seni..bunca kederi taşır bedenim nasıl olsa...çak alnımın ortasına kurşini gözlerindeki nefretlerini bir bir..
.........zaten kararmıştır dünyam tükenen görüş mesafemi tırmalayan son kuşlara da dokun ufukta acımasızca...yaralı bir kalbin sızısını...ve ağlayan sevdamı sen göremessin nasıl olsa...ve verdiklerini değil..bende eskiden kalan çoçuk gülüşlerimi al giderken yanına...sana olana sadakatimi al...şefkatine sığınmış umutlarımı,gözlerindeki bahara aldanmış hayallerimi...ve erişilmesi imkansız sevgilerimi al..en önemlisi hiç ama hic hakketmediğin sevgimi al giderken yanına...

...............ve.........dönüpte ardına bakarken rengimin soluşuna aldırma..aldırma temmuzda ayaz yemiş yüreğimdeki fırtınalara..aldırma gözlerimdeki nisan yağmurlarına..al götür ne varsa . sevmişim ya seni..sende vur acıma yar acıma...
.............................oysaki..soldu bak divane ömrümün bir eylülü daha avuclarında..yaraladın beni..ve aslında ..bu yaralanış şimdi değil..ta eskilerden kalma..hayatım...seninle çetrefil düğümü oldu..bu aksayan lisanım sana laf anlatamayışımdan kalma..ve şimdi..............şimdi ben şu aynaya akseden kahrolası görüntümün hesabını soruyorum zamana..ve sorgularda yüreğim..ve yüreğim derin dipsiz bir çıkmazda...ve ne kadar arasamda ...ne sevdamda..ne kalbimin sesinde tek bir sukunet bulamıyorum...ve geçip giden ömrümden bana kalan tek şeydir bu azaplar bu kanamalar...
..................................tek bir çıkış yolu bulamıyorum...ama bir çıkış ümidiyle...kanadı calılara takılmış zavallı bir kuğu gibi acıyorum...ve her daim beni hep ağlatan sevdamı buluyorum yine cıkmazlarımda..karanlık dipsiz bir kuyu bırakman bunun içinmiydi bana..
bumuydu bedeli yar....bozkır ayazına vurgun bir sevdalıydım sana..ağzı dili olmayan ve sana sığınmış umutlarımla... peki..neydi sevdamın suçu..benim sucum neydi söyle yar..seni yeteri kadar sevmedimmi..yada olduğundan fazla sevmemmiydi nedeni..ama biliyordum..sevmiştim ya seni..bu vurmalar bu yaralamalar onun içindi...

...........belki farkında bile değildin değilmi...bir kolye misali vebalimi takmıştın boynuna..bana verdiğin hayatı bana yaşanmaya kılan neydi hiç geldimi aklına..yaşanması ımkansızı..imkanlı kılan bendeki sevgiydi..her şeye rağmen seviyorum diyen dllerimdi..gözlerine baktıkça çucuk saflığındaki sevinçlerimde ve sevdana sana sığınmış ınanclı inanclarımdı....ama yıkıldı işte birer birer..sen vurdıkça..gökyüzünden yıldızlarım döküldü ellerime..bırak yüreğimi..sen her defasında bır daha vurdukca..ben parmak uçlarımdan kanadım..ve kanadıkça bitti bendeki senler..oysaki ne coktun bende...ne çok yönlü sevmiştim seni..ama sen bilemdin yar ..sen göremedin..oysaki ben sevmiştim seni..şimdi sevdam ağlamayı öğreneçek gözlerindeki nefretlerinde..
........................bir gün geriye dönüpte baktığımda bana bıraktığın hayatın zehir zemberek bir hayat olduğunu..sana bırakılan zehirzemberek hayatlarında anladığında..benim sana dediğim gibi...dudaklarından

...........sevmişim ya seni sende vur bir daha sözleri dökülürken..işte yar o zaman sevdamı..yıkılışlarımı anlayacaksın..ve zaman geriye dönebilse derken..keşkelerinde..
benim bu gün öldüğüm gibi..o gün sende keşkelerinde öleçeksin..

..............evet yar..sevmişim ya seni..sende vur bir daha benden senden bizden tek birşey...tek bir şey geriye bırakma......
( Sevmişim Ya Seni..sende Vur Acıma. başlıklı yazı Aysu tarafından 18.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.